Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Opstart af webshop - dropshipping og alt det hejs.

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 1. Oct 18
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 04:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej,

Jeg har længe gået og puslet med tanken om at starte egen virksomhed. Nu er tankerne så blevet lidt fastere og ideen har taget form. Jeg har lagt mig fast på et produkt og er kommet til den konklusion, at dropshipping nok er det bedste valg lige nu.

Men der er SÅ mange ting i forbindelse med opstart af en webshop. Hvordan fungerer dropshipping fx i praksis sådan helt ned i detaljer? Tager man kontakt til en mulig leverandør og hører dem ad, om der er mulighed for dropshipping? Og hvad sker der så, hvis de siger ja?

I forhold til opbygning af webshop overvejer jeg enten Shopify eller Golden Planet - erfaringer søges.

Hvis jeg alligevel vil have et lille lager, hvordan fungerer det så? Skal man have tilladelse af producenten til at sælge varen?

På forhånd tak.
Fra Glostrup
Tilmeldt 10. Apr 17
Indlæg ialt: 6
Fra  DropShipr.dk Skrevet kl. 09:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej 

Dropshipping er en spændende model.

Det er også en "åben model" med mange overvejelser.

Ofte tænker man på salg, når man siger Dropshipping.

Men i takt med man vokser eller finder ud af at det kan betale sig at producere nogle af forsendelserne selv opstår nye overvejelser om lager, fragt, retur osv.

Hvis du kommer til et punkt i dine egne overvejelser, hvor du kan se det er fordelagtigt at holde et vist lager. Så kig evt. forbi vores service www.Dropshipr.dk. Her finder du mange lagerhoteller der kan hjælpe dig igang med logistikken - ofte bedre, hurtigere og billigere end du selv kan starte dine egne forsendelser op.

Håber det giver mening :-)

Venligst

Dropshipr

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)