Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på min side

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)
Fra Roskilde
Tilmeldt 30. Jul 06
Indlæg ialt: 2298
Skrevet kl. 14:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg skal prøve :-)

Kigger man på den rå html, er noget af det første der står på din side:

<frameset framespacing="0" border="false" frameborder="0" cols="70px,300px,70px">

Og selvom man tydeligt kan se order "Gaveideer" står dette slet ikke i HTML'en, hvorfor fx. Google vil forbigå din side hvis folk fx. søger efter "gaveideer". Med frames bygges en side op af flere forskellige undersider der klistres sammen. Bla. pga. dette er man næsten helt gået væk fra at bruge denne teknologi.

Mht. adwords, hvilke keywords bruger du som viser din annonce? (bare nævn et par stykker). Jeg kunne ikke få den frem.

Mvh Jesper

Tilmeldt 1. Aug 07
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 14:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg bruger gavekurve, delikatesser, chokolade, gaveideer, vin,bolsjer, etc.

Jeg har skrevet til google vedr. dette, men de har ikke svaret mig endnu - jeg betaler ellers en god potion penge!!

Hvor ser du den kode du skrev - er det i dandomain/admin jeg kan se det, når jeg sætter min side op??

Fra Roskilde
Tilmeldt 30. Jul 06
Indlæg ialt: 2298
Skrevet kl. 15:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Du skal nok se på hvilken CPC pris du betaler og hvad dit daglige budget for kampagnen er. Jeg vil gætte på at annoncen kun vises en gang imellem pga. begrænset budget.

I browseren "Internet Explorer" (engelsk version) kan du vælge Page > View Source i menuen, der må stå noget tilsvarende på dansk.

Mvh Jesper

Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 2539
Fra  redWEB ApS Skrevet kl. 15:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Søgemaskinemæssig katastrofe.

Jeg tror helt klart det vil være billigere for dig at få lavet en ny side der er søgemaskineoptimeret frem for at du skal til at købe dig til hits fra google m.v. pga. en elendig søgemaskineoptimering.

Derudover skal gaver jo ose af noget lækkerhed og eksklusivt og det lykkedes ikke rigtigt i det nuværende design.

Så hvis du virkelig har en ambition om at få et fodfæste i den branche så tror jeg du er bedst stillet med at starte forfra.

Hvis du er interesseret kan du sende mig en mail på email@redweb.dk så kan vi gå i dialog omkring de muligheder jeg kan tilbyde.

Fra Kibæk
Tilmeldt 25. Apr 07
Indlæg ialt: 1453
Fra  ClickStarter Skrevet kl. 19:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hold da op en butik...  Jeg vil prøve at komme med nogle detaljer i punktform...

  • Topbanneret ser meget gammeldags ud
  • dankort / visa behøver måske ikke lige være i begge sider af topbilledet
  • fint med konkurrence og forside ting, men jeg vil gerne at kunne klikke på et link istedet for kun på billederne. Det forekommer mig mere naturligt.
  • Det samme sker på produktsiderne... det er kun på billederne man kan trykke...
  • Teksten på forsiden står godt nok meget forskudt.. prøv at højrecentrer den...
  •  hov, fandt et lille "I" til at trykke sig videre med..
  • lad være med at lade folk kunne trykke på et billede for at gøre det større og så bliver det ikke større... spild af folks tid ;-)
  • Babttæppe dreng ... babytæppe går jeg ud fra..
Webshoppen kunne godt trænge til et løft rent designmæssigt... den er meget standard og rimelig kedelig...men produkterne er jo helt fantastiske...

Tilmeldt 1. Aug 07
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 20:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for de fine ord om mine produkter

Jeg sætter selv billeder ind - men hvis det er folks generelle holdning til grafiken, så tror jeg at der skal en professionel til at lave billederne. En ting jeg ikke forstår - Kan I ikke give mig eksempler på bedre grafik- I siger at det ikke er "lækkert" nok - men hvad skal der til for at det bliver bedre.Mangler eksempler på kritikken Big Smile og indput i hvordan man skal gøre det anderledes - og hvad der vil virke.

 

 

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 20:39
Hvor mange stjerner giver du? :

DU skal lave din shop helt om. Dine produkter er rigtig nice.. Men du skal sku op med 20-30.000 kr for at få en rigtig nice shop som er unik. Prøv at se på nettet. Rigtig mange kedelige shops rundt omkring, de lukker sku næsten alle sammen igen.

Tilmeldt 1. Aug 07
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 20:51
Hvor mange stjerner giver du? :

ja - hvis bare man havde så mange penge at lave shop for - men jeg skal nu bruge det jeg nu engang har  - så det er her jeg søger inspiration, som også nogen har givet mig - jeg har en Dandomain webshopløsning og det er det jeg har at arbejde med - synes ikke den er mere kedelig end andre shops - og søger kun efter en måde jeg kan gøre den endnu bedre på!!

Er den virkelig så grufuld???

Fra Aarhus N
Tilmeldt 6. Sep 07
Indlæg ialt: 209
Skrevet kl. 22:05
Hvor mange stjerner giver du? :

HN:
Er den virkelig så grufuld???
 

Ja.

Du bliver nødt til at lytte til hvad folk siger.. Beklager, men den er himmelråbende gammeldags, og så fyldt med "begynderfejl" at det er helt vildt.

Bare et par eksempler: Alle dine billeder er tvunget ned i størrelse i html, hvilket gør at de er utydelige og grumsede.
Og så er der min store kæphest.... Hvorfor skal man trykke på et billede for kun at få et nyt billede i en pop up der er NØJAGTIG ligeså stor? ARRgghh..Lightning

Jeg synes også du har nogle ret lækre produkter, men du bliver simpelthen nødt til at smide nogle penge i et komplet redesign.

/Jacob 

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)