Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Erfaringer med OsCommerce?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Esbjerg
Tilmeldt 30. Nov 06
Indlæg ialt: 157
Skrevet kl. 17:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Det er blevet tid til, at starte webshop for mig og har haft et kig på forskellige løsninger. Faldt idag over OsCommerce som er opensource software, og tænkte om nogle af jer skulle have nogle erfaringer med det, gode som dårlige?

Jeg skal bruge min webshop til salg af tøj til mænd, og jeg har et unikt design, som helst ikke skal begrænses af nogle parametre som f.eks. at headeren på siden kun må være x pixel høj og den slags. Der skal altså gerne være fri tøjler for desginet. Hvis nogle skulle ligge inde med erfaringer om andre webshops, som de mener er gode hører jeg gerne fra dem.

På forhånd tak :)

Skal du kvitter smøgerne? Danmarks billigste e-cigaret får du hos eQuit.dk

Fra København Ø
Tilmeldt 26. Jan 06
Indlæg ialt: 294
Skrevet kl. 17:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Prøv at søg efter osCommerce her på amino, der er kommet rigtig mange gode svar til dit spørgsmål gennem tiden...

Men ellers kan jeg da fortælle at der designmæssigt ingen begrænsinger er i OsCommerce, det er udelukkende designerens evner der sætter begrænsingerne :-)

Held og lykke med butikken!

Mvh.
Mathias

Arbejder med online salg og design.

Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 2539
Fra  redWEB ApS Skrevet kl. 17:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er også mulighed for en webshop baseret på Joomla - du skal være velkommen til at sende en mail på email@redweb.dk hvis du er interesseret i mere info eller et uforpligtende prisoverslag på en webshop baseret på Joomla (som også er Open Source)

Tilmeldt 12. Dec 05
Indlæg ialt: 288
Skrevet kl. 19:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Du har helt frie hænder hvad angår design og osCommerce. Reelt er det vel kun designerens fantasi og koderens evner der kan begrænse dig ;-)

Mvh,
Johnny

Fra Randers
Tilmeldt 3. Jun 07
Indlæg ialt: 797
Skrevet kl. 20:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg kan ved denne forbindelse anbefale Martin fra MBC-design.dk som laver OsCommerce internetbutikker.

Held & lykke

Fra Kibæk
Tilmeldt 25. Apr 07
Indlæg ialt: 1453
Fra  ClickStarter Skrevet kl. 10:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du selv har tænkt dig at gøre det hele, så vil jeg anbefale du hopper ind på www.openforum.dk, der kan du få al den hjælp til din oscommerce du har behov for... (hvis altså du vil bruge tiden på det... for starter du fra bunden, så kan det tage uhyre lang tid at komme ind i tingene)

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)