Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Google AdWords bøger/artikler

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Århus
Tilmeldt 13. Feb 08
Indlæg ialt: 337
Skrevet kl. 14:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Heay,

Da jeg er igang med at sætte min første AdWords kampagne op, har jeg brug for nogle bøger, artikler eller anden hjælp.

Jeg har læst materialet i deres learning center:
http://www.google.com/adwords/learningcenter/index.html

Jeg synes dog det ville være lækkert at læse lidt fra andre parter end Google selv, for at få lidt erfaringer med brugen af systemet i praksis.

Hvad kan I anbefale?

 

Fra Århus
Tilmeldt 13. Feb 08
Indlæg ialt: 337
Skrevet kl. 21:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har fået anbefalet "AdWords Bogen" af Sebastian Gullak...

Nogen der kender noget til den? 

Fra København
Tilmeldt 13. Sep 07
Indlæg ialt: 52
Skrevet kl. 13:29
Hvor mange stjerner giver du? :

 Hej Jace. 

Learning Center er og bliver det bedste infosite. Jeg er ikke rigtig stødt på nogle bøger, som jeg synes giver synderlig mening. Majoriteten af bøger er amerikanske "make-millions-without-doing-anything" agtige bøger, med halvskidte forslag til konto opsætninger.

Mht. Gullaks bog er det en e-bog man får når man køber Martin Thorborgs E-pusher og den findes såvidt jeg har kunnet snuse mig frem til ikke i hard-copy. Nu har jeg desværre ikke haft mulighed for selv at kigge en igennem, men den skulle efter sigende være OK. Spørgsmålet er så om du har brug for den nu hvor du alligevel har taget den hårde vej gennem Learning Center.... 

Jeg kan anbefale dig at du støvsuger diverse blogs omkring AdWords for nice to know tips. Start evt. med Googles egen Inside AdWords og grav dig frem efterfølgende.

Ellers er alternativet at du holder dig til ilden herinde, der plejer folk at være gode til at komme med løsningsforslag på alle mulige og umulige problemstillinger.

Held & lykke.

Søren J Wink 

Søren J ;o)

Partner hos www.nosuchagency.dk 

Fra Vejle
Tilmeldt 1. Aug 06
Indlæg ialt: 201
Skrevet kl. 21:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Køge
Tilmeldt 13. Sep 05
Indlæg ialt: 456
Skrevet kl. 21:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Adwords learning center har mange rigtige gode ting - men de kommer jo ikke ind på hvordan man bruger systemet maksimalt til ens egen fordel - men de anviser hvordan de gerne ser man bruger systemet som Google gerne vil have det

Hvis man vil noget "ambitiøst" med adwords skal mna kunne påvirke quality score og maks betaling per klik - lige som der er nogen ting om brug af søgeordstyper der ikke er skrevet noget givende om i learning centret.

 Jeg kan anbefale Gullaks bog der kommer ind på nogen af de ovenstående emner ...

Fra 6920 Videbæk
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 904
Fra  EDZO Skrevet kl. 21:38
Hvor mange stjerner giver du? :

EDZO - Håndlavede accessories til mænd, som butterflies, bælter og hatte.

Fra Århus
Tilmeldt 13. Feb 08
Indlæg ialt: 337
Skrevet kl. 00:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for de gode svar.

Jeg kan godt fornemme at Gullaks bog ikke vil være et dårligt sted at starte. Også fordi det er den eneste bog på dansk.

Som  Karsten rigtigt er inde på vil jeg gerne vide hvordan man bruger systemet mest effektivt og ikke kun hvordan google gerne vil have man bruger systemet...

Fra København N
Tilmeldt 9. Apr 09
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 13:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jacob.

Ja nu er det jo et stykke tid siden du har skrevet, men der er kom i 2008 et hæfte fra Libris der hedder Google Adsense og Adwords - der står der alt hvad du har brug for at vide.

Vh. Ditte

Fra Brøndbt Strand
Tilmeldt 4. Jun 08
Indlæg ialt: 414
Fra  Kipimo Webjuice.dk Skrevet kl. 20:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er en ældre tråd, men hvis nogle har behov for opdateret materiale, så har jeg netop udgivet en ny AdWords bog. Den indeholder alt det nye, herunder Google Shopping ads og Remarketing for search.


Bogen har fokus på AdWords til webshops, og hjælper med at prioritere præcis hvilke tiltag du skal fokusere på først for at få den bedste økonomi ud af din annoncering.

Du kan læse mere meget om bogen her.

Partner i digitalbureauet Ambition, samt ejer af webshoppen https://froesnapperen.dk/ 

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)