Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg tror min hjemmeside er udsat for Negativ SEO

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Randers
Tilmeldt 2. Jan 14
Indlæg ialt: 14
Fra  ConflictOR Skrevet kl. 16:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle i kloge hoveder. Jeg søger gode råd i forhold til handlinger. Jeg tror min hjemmeside www.conflictor.dk er udsat for negativ SEO. Søger man på mit firmanavn ConflictOR dukker dette domæne op www.poiznt65.(teksten er sat ind så du ikke følger linket da der er spam)tk

I mit google webmaster tools angiver der at der er 674 links fra domænet til min side. Jeg har disavowet domænet og kontaktet google ved at indsende en spamrapport, men er der andet jeg kan gøre. 

Alt hjælp vil være velkommen.

Mange hilsner 

Ronnie

Tilmeldt 13. Jul 13
Indlæg ialt: 510
Skrevet kl. 17:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har ikke besøgt .tk adressen, men JA du er udsat for negativ SEO.

De 2 mest oplagte løsninger er i prioriteret rækkefølge:

1) Send en bål og brand mail til webhostens abuse. Har løst de fleste problemer for mig. At du ikke har registreret dit varemærke kan muligvis gøre opgaven lidt sværere. https://www.whoishostingthis.com/

2) Du kan forsøge dig med en DMCA til Google hvis du mener at de har kopieret dine tekster eller billeder (kræver at det som er kopieret har værkshøjde + tager lang tid + stort krav til dokumentation). Jeg har selv overvejet at teste denne servide: http://www.dmca.com/ - hvis du vælger denne løsning må du gerne melde tilbage om det fungerede.

Ps. der er ikke noget i vejen for at iværksætte forskellige samtidige tiltag.

Fra Randers
Tilmeldt 2. Jan 14
Indlæg ialt: 14
Fra  ConflictOR Skrevet kl. 19:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Sirene 

Tak for svar jeg. Jeg har skrevet til den mail der var angivet som abuse. Jeg kan ikke se hvad de reelt har kopieret, da man oversvømmes med spam når man besøger siden. Men tror de prøver at få google til at straffe mig for duplicate content.

Træls når man har brugt lang tid på at bygge en ordentlig hjemmeside op, at nogen bevidst prøver at ødelægge det for en.

Endnu engang tak for input

De bedste hilsner 

Ronnie

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)