Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor dominerende er Google?

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)
Tilmeldt 22. Feb 07
Indlæg ialt: 214
Skrevet kl. 15:22
Hvor mange stjerner giver du? :
AndersSaugstrup:

Du får slet ingen trafik fra MSN/ Live.com? Det burde du nok se nærmere på - er dine sider indekseret dér?

Hvis ikke kan det anbefales at tilmelde dit site til Live Webmaster Tools: http://webmaster.live.com

Nej, under 0,1% af mine besøgende kommer fra MSN/Windows Live - og jeg får heller ikke besøg af deres crawler kaan jeg se. Det er da underligt, jeg har en del back links til min side, så de burde jo være stødt på den. Jeg tjekker lige http://webmaster.live.com

og ser hvad der sker.

/martin

Ferie i Grækenland til sommer? Overvej Sifnos - en autentisk og charmerende perle i Det Græske Øhav. Tjek denne rejseguide: Sifnosguide.dk

Fra Århus
Tilmeldt 23. Apr 06
Indlæg ialt: 578
Fra  Firtal Brands ApS Skrevet kl. 16:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Men hvordan får man så MSN live til at se ens sider? 

Tilmeldt 22. Feb 07
Indlæg ialt: 214
Skrevet kl. 18:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan det skyldes, at jeg viser adsense annoncer på min side, og MSN (som konkurrent til google) derfor ikke er så glade for min side?

/martin

Ferie i Grækenland til sommer? Overvej Sifnos - en autentisk og charmerende perle i Det Græske Øhav. Tjek denne rejseguide: Sifnosguide.dk

Fra Chlorakas
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 2169
Skrevet kl. 18:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Live Webmaster Tools er så venligt indrettet at der skrives om ens site er blokeret - hvis sitet ikke er blokeret, og det heller ikke er i Live.com's indeks, så er tålmod nok første udvej. Anden udvej kunne måske være at poste inde i det forum, som findes i webmaster tools.

Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com
Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum.  Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding. 

Tilmeldt 15. Jul 07
Indlæg ialt: 107
Skrevet kl. 23:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Google har ca. 77% af søgemarkedet.

Yahoo har 16%.

Live Search har 4%.

Ja, Google er dominerende. :-)

Jeg tror personligt det vil lykkes Microsoft at overtage Yahoo - i så fald vil vi også se Google få øget konkurrence.

Mvh. Artemis

Fra Klostertorvet 6, 2. tv 8000 Århus C
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 1541
Skrevet kl. 12:34
Hvor mange stjerner giver du? :

 Nu ved jeg godt at det ikke er Yahoo vs. Microsoft tråden handlede om. Men har jeg misforstået noget når jeg antaget at Microsoft ikke forsøger at lave opkøbet pga. søgemaskinen (selvfølgeligt er det også en del af det), det mest interessante er vel de forskellige services Yahoo ejer.

Jeg tror en temmeligt lille andel af de 200+ mia blive baseret på søgemaskinen. Men det kan da godt være at det bare er mig.

/Peder 

Fra København Ø
Tilmeldt 27. Jan 06
Indlæg ialt: 2158
Fra  DIVE.in Scuba Diving SorteSokker.dk Skrevet kl. 12:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Som jeg ser det, er det en konsolidering i markedet. MS står alt for svagt overfor Google og de mener, som jeg har forstået det, at de på flere områder vil komme til at stå stærkere ved at opkøbe Yahoo!, med mand og mus.

Hvis opkøbet lykkes for dem, får de jo både en stor del af Yahoo!'s dygtigste medarbejdere, deres forskellige services (og dermed også en del af deres brugere), samt to avancerede søgemaskiner.
Her ville jeg gætte på, at planen med tiden er at tage det bedste fra de to for derved at lave en samlet set bedre søgemaskine.

Så kan man jo diskutere, om Google står svagere eller stærkere med kun en storkonkurrent, frem for nuværende to. Ingen tvivl om, at nogle af Yahoo!'s brugere vil flygte hvis det bliver til MS (nogle har jo et nærmest religiøst had til MS). Modsat vil MS få fat i nogle dygtige medarbejdere og den knowhow som Yahoo! idag besidder (og evt. har patenteret, eller i hvert fald ikke offentliggører) og det vil kunne bruges i en dedikeret oprustning mod Google.

Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:39
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Ved godt tråden er et par år gamle, men er lige nød til at bumpe den...

Hvordan ser situationen ud her 2 år efter, nu når man tænker på at de ikke fik opkøbt Yahoo, men i stedet for har en indgået aftale med facebook om deres søge maskine bliver brugt på deres site ?

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4778
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 15:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Er der en bestemt grund til at du lige graver denne næsten 3 år gamle tråd frem? Skype-Smile

Jeg vil anbefale dig at starte en ny tråd og gerne skrive lidt mere om, hvad du mener skulle ændre ved status.

Dbh. John

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Jeg er partner i UlovligKopiering.dk, der hjælper virksomheder, som får kopieret online indhold.
Find mig på LinkedIn

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:09
Hvor mange stjerner giver du? :

umiddelbart synes jeg det ligger i mit spørgsmål, men udfra OP's spørgsmål omkring Yahoo - Google - Bing, hvordan er situationen idag, i forhold til for 3 år siden ?

Ingen grund til at starte en ny tråd op omkring emnet, når der en tråd omkring emnet...

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)