Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til elevplads som mediegrafiker

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)
Tilmeldt 5. Oct 15
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 08:42
Hvor mange stjerner giver du? :

En sådan kommentar kan jeg sagtens forstå og tage til mig, men når man - ligesom i Ravns tilfælde - ikke inkluderer en eneste positiv bemærkning i sit indlæg, mister man hurtigt sin selvtillid og gåpåmodet i forhold til at blive ved med at søge ;)

Tilmeldt 5. Oct 15
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 08:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Super.

Skal lige finde ud af hvordan det ellers kan stilles op ;)

Tilmeldt 5. Oct 15
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 09:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Det må man sige..

Tilmeldt 11. Nov 08
Indlæg ialt: 270
Skrevet kl. 10:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er selv partner i et mellemstort (25 pers.) reklamebureau i København og har gennem tiden mødt en del elever.

Det er en fin ansøgning, det store problem med elever på bureauer er at de typisk er der 2-3 år og dermed så er det forholdsvis sjældent at der er plads til nye elever. Jeg kan godt følge Ravn i forhold til ydmyghed, som elev er man bare nederst i hierarkiet og du kommer til at sidde og beskære billeder, tilpasse bannere, klippe kedelige filmbidder, afløse receptionisten når hun er syg og meget andet trivielt. Jeg tror ikke du er en der gider det.

/Arco

Tilmeldt 5. Oct 15
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 10:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Okay, det er jo meget rart at vide, men er det ikke forskelligt fra bureau til bureau hvad du bliver sat til at lave?

Tilmeldt 11. Nov 08
Indlæg ialt: 270
Skrevet kl. 11:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Nej, det tror jeg faktisk ikke - det er jo ikke en 16-årig elev som sidder med de store budgetter og skal finde på et nyt logo/koncept etc. for et bureauets store kunder. Det kan være du kan finde et mindre sted hvor opgaverne vil være "større" for mindre kunder - men på et stort bureau der er der bare rigtig mange trivielle grafiske opgaver der skal tygges igennem og det er en typisk elev opgave.

/Arco

Tilmeldt 26. Sep 16
Indlæg ialt: 98
Skrevet kl. 11:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Victor,

Min personlige holdning er, at du bør lave din ansøgning om til et online CV - hvor du præsenterer alle dine skills. Så kan du lave mere målrettede ansøgninger til de virksomheder du søger hen til. Det virker oftest bedst, hvis du målretter ansøgningen, så virksomheden kan se, at du har interesse i hvem DE er. Det er ret hurtigt at se, hvis der bliver sendt en standard ansøgning rundt til alle.

Derudover bør du nok sætte dine skills lidt ned. Ved at sætter ting til 100%, udstråler du lidt, at ikke engang et erfarent bureau kan lære dig noget nyt. Jeg går stærkt ud fra, at du får en praktikplads, for at lære noget nyt? :)

Sidste råd er, at bruge lidt tid på xnewa.com - ud fra en grafisk designers synspunkt, er den jo ikke vildt tiltrækkende? Det er dit udstillingsvindue (går jeg ud fra).

Tilmeldt 26. Sep 16
Indlæg ialt: 98
Skrevet kl. 11:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du vil skille dig endnu mere ud. Kan du jo bruge dine interesser indenfor infographics og reklamer til at lave en grafik om: "Hvorfor bør du ansætte Victor?"

Tilmeldt 5. Oct 15
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 11:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Kanon. Tak for tips.

Når du siger online CV, hvad mener du så helt præcis?

Tilmeldt 26. Sep 16
Indlæg ialt: 98
Skrevet kl. 11:59
Hvor mange stjerner giver du? :

I princippet det du allerede har lavet som ansøgning, bare som website. :)

Eksempel: http://htmldemos.ruventhemes.com/desmond-resume/dark/

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)