Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

hærværk

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 22. Sep 16
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 22:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej:-)

Håber der er en venlig sjæl der kan hjælpe mig:-)

Min butik blev udsat for hærværk tilbage i februar. En gammel sut med rollator mente at han skulle vælte alle mine udendørsstativer og kurve, og dermed fik jeg ødelagt en masse varer. Jeg fik fat i politiet og fik oprettet en sag. Han erkendte sig skyldig i at han havde gjort det. Anklagemyndigheden mente dog ikke at det ville forlænge hans straf ift noget andet han havde lavet en måned senere. De henviste mig til civilretten, hvor jeg nu har lavet og afleveret en stævning. Hvis de nu erkender ham skyldig, og han ikke kan betale så mange penge, skal jeg så bare vinke farvel til dem? Eller gælder noget andet når det er erhverv?

Tilmeldt 15. May 12
Indlæg ialt: 2491
Skrevet kl. 22:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Du har vel som selvstændig en forsikring?

Har du kontaktet dem?

Fra Hellerup
Tilmeldt 21. Oct 15
Indlæg ialt: 619
Fra  jur.afd.dk ApS Skrevet kl. 00:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du ikke har en forsikring og han ikke har nogen penge, kan man ikke "plukke hår af en skaldet".

Har du først en dom, er der forskellige muligheder for at få nogen af dine penge hjem måske.

Hvis du kan, undersøg om han har betalt depositum og forudbetalt leje på sin lejebolig eller om der måske er tale om ejer- eller andelsbolig.

Pas på at dine omkostninger ved stævning ikke er givet ud forgæves.

Mvh Jørgen

juridiskafdeling.eu v/pens. advokat og erhvervsmægler yder

retshjælp og alle former for juridisk rådgivning til erhverv. Se mere på www.juridiskafdeling.eu

Tilmeldt 22. Sep 16
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 16:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Jo jeg har en forsikring, men ikke en der dækker for hærværk åbenbart:-(

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)