Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

E-conomic: Sammenlæg fakturaer/betalinger fra samme leverandør

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 16. Nov 15
Indlæg ialt: 104
Skrevet kl. 15:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle,

Vi har en lang række invoices fra samme leverandør, fx freelancer.com og fedex.

Vi gemmer selvfølgelig alle individuelle invoices og arkiverer dem ift. vores enkelte betalinger så hver betaling kan matches op mod en faktura.

Dog er det et stort arbejde i e-conomic at foretage alle posteringer individuelt - nogle af dem er fx 5 krs "fees" til freelancer.com osv.

Er det nødvendigt for os at postere alle posteringer individuelt? Vi er ligeglade med periodisering ned på månedsbasis, så det giver os ikke noget ekstra ift. analyser mm. pt. Tænkte derfor at postere en stor klump for hver leverandør, men ved ikke om det er tilladt?

Ser frem til at høre jeres erfaringer!

Mvh. Martin

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46447
Fra  John Hannover Skrevet kl. 18:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Som udgangspunkt skal man bogføre uden unødvendig forsinkelse OG er der ikke også importmoms ydelser i spil - hvor I jo som minimum skal have korrekt periode. Jeg vil klart råde til mindst på månedsbasis at bogføre dem, men I må godt lægge fakturaer sammen - bare de alle er med som bilag til posteringen.

Betalingen synes jeg er problematisk hvis ikke i bogføre den samme dag i betaler - gerne igen på basis af en række fakturaer som så er med som underbilag, da I bør kunne afstemme bank hele tiden

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 16. Nov 15
Indlæg ialt: 104
Skrevet kl. 18:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Ok tak!

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)