Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til min webshop i woocommerce

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra aalborg
Tilmeldt 17. May 09
Indlæg ialt: 66
Fra  piraf.dk Skrevet kl. 00:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Da jeg har haft rigtig mange problemer med det firma der lige nu varetager min webshop, håber jeg der er nogen der kan anbefale et andet firma til at hjælpe. Jeg har haft nogle i et andet netværk til at se på min side, og de siger der er en del der skal kigges på før at den vil komme til at køre optimalt, og komme lidt op i tempo, da den er ret langsom i forhold til mine konkurrenters side. 

Jeg har brug for en side der kører problemfrit hele tiden og der må ikke være noget nedetid. Jeg har brug for hjælp til at få alt flyttet fra hvor det er nu, få min side helt opdateret, og evt. nogle andre småting jeg gerne vil have lavet derpå. Lige nu har jeg en vedligeholdelses-aftale, som egentlig skulle sørge for at siden hele tiden kører som den skal og som man kan ringe til hvis der opstår problemer. Da jeg ikke ved noget om den tekniske del, vil jeg gerne have sådan en aftale igen. Jeg er ikke ude efter en billig timepris, jeg vil hellere give det ekstra for at det bliver lavet af en med erfaring, hvor jeg ikke skal tjekke alt igennem når jeg får det tilbage igen, det har efterhånden kostet mig rigtig dyrt på den måde. 

Er der nogen firmaer i kan anbefale, som kan hjælpe mig?

På forhånd tak

Tilmeldt 3. Jul 17
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 13:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Tanja,

Jeg arbejder i et digitalt bureau der arbejder med både online marketing og webudvikling. 
Vores webudvikler har stor erfaring i Wordpress, og jeg tror derfor snildt, at han kan sørge for at din side altid køre smooth. 
Vi tilbyder nogle forskellige support løsninger, som muligvis kunne være det rette for dig. 

Du kan send mig en PB med dit nummer, så kan vi lige snakker nærmere om løsninger, og hvad der passer bedst til dit behov. :)

Mvh Andreas

Fra Holbæk
Tilmeldt 25. Sep 17
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 12:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Tanja 


Jeg har læst dit opslag, og er ked af at høre at din side ikke køre optimalt. Da jeg selv, som selvstændig er klar over hvor afhængig man er af sin webshop, tid er jo lig med penge, så det går ikke at der er tidspunkter hvor den er nede.

Jeg arbejder i et firma der hedder TOGI Data. Vi har kæmpe erfaring indenfor hjemmesider i Wordpress og Webshops i woocommerce. 
Vi køre med det der hedder ALL INCL abonnementer, opsætning, design, webhotel, hosting, hacker forsikring, support, opdateringer, daglig backup, ubegrænset support.. kort fortalt ALT Inkl !!! :)

Derud over er vi en af de få virksomheder, som køre uden opstarts pris. Dette har vi valgt at gøre så alle små som store firmaer, har mulighed for at få en kompetent hjemmeside/webshop..

Du skriver du ikke har noget imod at betale en høj time pris for noget der virker, det behøves du ikke hos os takket være et abonnement.

Hvis du ønsker at se hvad folk siger om os på trust pilot, så sender jeg dig her det direkte link
https://dk.trustpilot.com/search?query=togi+data

Håber du kan have lyst til en uforpligtende snak, da jeg er sikker på vi kan hjælpe dig med en rigtig god, og holdbar løsning, til en meget overkommelig pris.

[Manuel signatur med link udenfor signaturfeltet fjernet af moderator i henhold til Aminos regler]

Tilmeldt 11. Dec 15
Indlæg ialt: 200
Skrevet kl. 14:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Tanja,

Jeg har sendt dig en privatbesked her på Amino :-)

Mvh

Søren

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)