Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er virksomheder interesseret i at ansætte folk som kun arbejder hjemme?

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 12. Nov 12
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 15:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej allesammen;)

Jeg har efterhånden i noget tid gået rundt og tænkt på, om virksomheder - og her tænker jeg både store og små virksomheder, kunne begynde at interesse sig for at ansætte medarbejdere, der kun arbejder hjemmefra? Eller tænker I at dette ikke er en mulighed?

Håber folk vil svare:)

Fra Holbæk
Tilmeldt 19. Dec 13
Indlæg ialt: 634
Fra  TJ Regnskabsservice Skrevet kl. 16:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Den første ansatte, som jeg er i gang med at finde, skal hovedsageligt have base i eget hjem.

www.tjregnskabsservice.dk - Jeg kan hjælpe dig med regnskab, skat, bogføring og moms m.v.

Tilmeldt 12. May 17
Indlæg ialt: 65
Skrevet kl. 18:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er mange virksomheder, som benytter f.eks. designere, udviklere og markedsføringsfolk, som arbejder "hjemmefra".

Nogle lever som digitale nomader og bruger deres indkomst til at rejse rundt og opleve verden. De benytter coworking spaces som kontor, og finder deres jobs på portaler og de sociale medier. F.eks: https://web.facebook.com/groups/DigitalNomadJobs/

Fra Silkeborg
Tilmeldt 23. Feb 13
Indlæg ialt: 169
Fra  Smykkelivet.dk I/S Skrevet kl. 19:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tænker, som virksomhed må det være rart altid at kunne gå hen til en medarbejder efter behov. Men der bliver flere og flere stillinger, som klares hjemmefra, i et mindre eller større omfang. 

Tilmeldt 12. Nov 12
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 19:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Okay:) ved du hvordan man finder sådanne jobs?:)

Tilmeldt 12. Nov 12
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 19:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Fedt:) der er ikke en dansk side vel??:)

Tilmeldt 12. May 17
Indlæg ialt: 65
Skrevet kl. 20:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Aalborg
Tilmeldt 14. Apr 17
Indlæg ialt: 330
Skrevet kl. 20:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Forstiller mig en blikkenslager, der kun vil arbejde hjemmefra Skype-TongueOut

Det kommer vel an på, hvad der skal laver, og om virksomheden har tillid til deres ansatte.

Foruden de jeg læser om, som online tjener 5000$ ved kun et par timers arbejde om ugen Hmm

MSå er der er jo meget arbejde, som kan gøres hjemme fra. Kommer primært an på dine kompetencer og hvilken fag du kan arbejde med.

Tilmeldt 12. Nov 12
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 21:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Tror heller ikke på det job med at man kan tjene så mange penge på så lidt arbejde.

Men sørger arbejde inden for markedsanalyse, markedsføring generelt, økonomi osv:)

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)