Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger tøjproducent - islamisk moderigtigt tøj til kvinder

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 26. Jul 17
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 15:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej.

Jeg skal til at starte et website op, der sælger moderigtigt islamisk tøj til piger i god kvalitet, men til en overkommelig pris. 

Jeg vil sælge kjoler, nederdele, abayas, kimonoer, bukser, bluser, buksedragte, burkinier og selvfølgelig hijabs/tørklæder.

Der er efterhånden åbnet mange butikker og websites op med islamisk tøj, men jeg synes det er meget det samme der bliver solgt. Samme farver, samme modeller. Det meste der bliver solgt er meget simpelt. Jeg vil skille mig ud, ved jeg vil have flere farver på tøjet og flere mønstre. Flere buksedragter. Eftersom det er blevet moderne at gå i løst tøj, vil jeg prøve ikke kun at nå ud til de islamiske piger, men også de danske piger.

Jeg leder efter tøjproducenter i Kina og i Tyrkiet

Nogen der allerede kan anbefale nogen? :)
Fra København
Tilmeldt 31. Jul 15
Indlæg ialt: 805
Fra  PashminaWear Skrevet kl. 16:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi kan levere vævede tekstiler i uld, cashmere og silke til tørklæder og sjaler. Det bliver fremstillet i Nepal og kan importeres toldfrit.

Luksus accessories i cashmere, silke og yak. Cashmere tørklæder, sjaler og poncho.

Fra Aalborg
Tilmeldt 14. Apr 17
Indlæg ialt: 330
Skrevet kl. 20:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Har du dine egne designs?

Hvis ikke kontakt de leverandører/producenter du mener passer med moden til din webshop, og spørg om du ikke må sælge/videre sælge for dem.

Lyder til du har en ide om, hvad der mangler af modetøj til islamistiske piger, og jeg har da også selv set i andre lande, at der er et større valg af tøj, men disse lande har også et større marked for det end i lille Danmark.

JasminAnna:

Jeg leder efter tøjproducenter i Kina og i Tyrkiet. 

Hvorfor netop disse to lande? Jeg ved ikke noget om Tyrkiet, men angående Kina, så er ser jeg mange grunde, til ikke at handle med dem, med mindre det er med henblik på at fylde en container. Og selv der, så er der meget du burde sætte dig ind i. Kina er ikke nødvendigvis så billig som de fleste folk tror.

Mvh Allan

Fra København
Tilmeldt 31. Jul 15
Indlæg ialt: 805
Fra  PashminaWear Skrevet kl. 21:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Allan Møller Rantaniemi:
men angående Kina, så er ser jeg mange grunde, til ikke at handle med dem, med mindre det er med henblik på at fylde en container. Og selv der, så er der meget du burde sætte dig ind i. Kina er ikke nødvendigvis så billig som de fleste folk tror.

Det kommer nok lidt an på hvad det er man skal have lavet. Kina står for størstedelen af verdensproduktionen af luksusfibre som cashmere, silke og yak som sikkert kunne være interessant for trådstarteren. 
Vi får selv fabrikeret cashmerestrik i Heibei provinsen på en moderne fabrik med computerstyrede strikkemaskiner. Og man behøver ikke bestille en container ad gangen.

Luksus accessories i cashmere, silke og yak. Cashmere tørklæder, sjaler og poncho.

Fra Aalborg
Tilmeldt 14. Apr 17
Indlæg ialt: 330
Skrevet kl. 21:46
Hvor mange stjerner giver du? :

PashminaWear:
Og man behøver ikke bestille en container ad gangen.

Dette er korrekt, men nu jeg mente heller ikke en container ad gangen, bare den første. Og for at uddybe mit eget svar, så er der mange faldgruber ved, at arbejde med ukendte kinesiske leverandører. Der er mange ting, man kan gøre for at minere risikoen, og dette vil følge udgifter med sig. Og for at tjene de penge ind igen, så burde den 'første ordre' være stor. Ellers ser jeg ikke meget at spare ved, at hente varer ind fra Kina, i modsætning til et Europæisk tøjfirma, slet ikke kontra risikoen ved, at handle med ukendte producenter i Kina, og ved mindre det er ens egen kontakter, så er de ukendte. Men jo, som du siger, så er der andre faktorer der også spiller ind, jeg fokuserede mit tidligere svar på risikoen kontra besparelsen for en nystartet forretning.

Jasmin. Prøv måske at kigge på Frankrig eller evt. USA, der har de et meget større marked med tøj til din målgruppe. (hvis det altså er til videre salg og ikke egne designs du selv vil fremstille)

Hvis det er til egen fremstilling, så køb måske bare tekstilerne og få det fremstillet i f.eks. Litauen.

Mvh Allan

Fra Aalborg
Tilmeldt 14. Apr 17
Indlæg ialt: 330
Skrevet kl. 22:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Tilføjelse:

Nok ikke så stor at det fylder en hel container, sad lige og tænkte på tøj fylder ikke så meget når det er pakket ordenligt. Så en 20ft container vil være rigtig rigtig dyr. Men bare tænk på, at det skal være en stor nok ordre, en der skal kunne bære de udgifter og evt. problemer du kan få med at handle første gang med kinesere.

Tilmeldt 13. Mar 17
Indlæg ialt: 87
Skrevet kl. 16:28
Hvor mange stjerner giver du? :

nederdele ? 

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)