Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

1 måned i Asien - "Ferielukket" eller alternative tiltag

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Dec 12
Indlæg ialt: 38
Fra  Travelscoop.dk Skrevet kl. 17:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej aminoer.

Jeg driver til dagligt rejsesiden www.travelscoop.dk, hvor jeg sammensætter billige rejser, fungere som "privat" rejseplanlægger via "bestil et rejseforslag" og sidst men ikke mindst prøver jeg at inspirere andre rejsende ved hjælp af rejseblog og guides.

Det daglige arbejde består først og fremmest i at finde billige tilbud på rejser som bliver lagt op på hjemmesiden og efterfølgende spredt ud via de sociale medier. Derudover er der kontakt med diverse gæstebloggere, skrive rejseguides og den slags. 

Jeg står i den situation at jeg rejser til Vietnam i en lille måneds tid og derfor er jeg meget i tvivl om hvordan jeg skal forholde mig i forhold til min hjemmeside, skal jeg holde fri og nyde ferien eller tage arbejdet med? - Jeg har haft nogle forskellige tiltag oppe at vende, som jeg lige kort vil nævne her: 

1: Hold fri, nyd ferien og lad arbejdet blive hjemme - egentlig det jeg nok vil have bedst af, sådan rent personligt. Nyde en god ferie og lade batteriener op og komme hjem og køre på igen. Men som I nok ved, så er det oftest svært at give slip på det man brænder for, da man hele tiden vil arbejde på sit projekt.

2: Bruge et par timer hver dag på ferien til at holde siden kørende.

3: Tage arbejdet med på ferien, men gør det på en alternativ måde. Her tænker jeg at droppe de daglige arbejdsrutiner og køre siden mere som en "Vietnam rejseblog" i den tid ferien står på og bare poste en masse billeder og komme med guides eller noget andet i den dur. 

4. Ligger I inde med et godt forslag?

Jeg håber der er nogle der kan være behjælpelige med dette lille "problem". Jeg har mest af alt lyst til at tage computeren med og arbejde videre, men jeg ved også bare at jeg godt kunne have brug for lidt ferie. Det er simpelthen en svær balancegang når man brænder for det man laver.

De bedste rejsehilsner

Oliver

Fra Silkeborg
Tilmeldt 12. Jan 16
Indlæg ialt: 397
Skrevet kl. 18:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Det lyder som om 3 er din bedste løsning ud fra hvad du skriver. Det giver dig også fleksibilitet og mulighed for at sige: "Hey, det er det her kunne være dig!" når du skriver på din blog. Lad være med at forpligte dig til noget udover at have det godt, men tillade dig selv at "falde i" og arbejde en smule. Det nytter jo ikke noget du sidder på ferien og tænker: "Hvor ville jeg ønske jeg lige kunne lave et blogindlæg om den her oplevelse." - det ville jeg i hvert fald selv synes var frustrerende.

Head of SEO hos Kendskab. Kontakt mig!

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)