Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Høj Bounce-rate?? Feedback søges! Pfh. TUSIND tak.

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 6. Feb 12
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 15:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminos,

Vi kunne rigtig godt tænke os noget feedback fra nogle af jer dygtige webfolk
på vores hjemmeside, som vi for nylig har opdateret. Se den her: http://bit.ly/2triMnA

Vi har en mistanke om, at sitet har nogle "visningsproblemer", da vi oplever
relativt høje "bounce-rates" fra traffik som bør være relevant.

Generel feedback, sproglig, design - eller funktionalitetsmæssigt, tages
også imod med kyshånd!

På forhånd tusind tak!
Anders & Christine,


Fra 2450 Fattigness
Tilmeldt 4. May 12
Indlæg ialt: 607
Fra  Offpiste Skrevet kl. 16:15
Hvor mange stjerner giver du? :

3/10.

Heroen skal strammes op, og I går glip af mange henvendelser ved at spørge om så mange informationer i formularen. Prøv en simpel kontaktform og ring så til kunderne, det giver helt sikkert bedre hitrate, om end det kræver lidt mere.

Resten er pænt uden at være prangende.

Fra Randers
Tilmeldt 3. May 15
Indlæg ialt: 151
Fra  Grafikr ApS Skrevet kl. 16:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anders og Christine, 

Hero og contactform

Som Jacob nævner, så er der nogle forbedringsmuligheder i jeres hero og specielt selve kontaktformularen. 

Jeg vil på det kraftigste anbefale, at I ændrer det til at man indtaster sit navn og telefonnummer. Dernæst kan I foretage en oprigning og få en personlig kontakt til kunden, hvor I via en naturlig samtale kan få svar på de spørgsmål, som I nu skal bruge for at lave denne prøvespeak: Køn, alder mm. 

Der er ikke andet for end at teste det af. 

Derudover bør den være responsive, så den tilpasser sig skærmen og man kan se alle informationer. 

Jeg kan se, at hjemmesiden er lavet i WordPress og at I bruger "Contactform 7" (fantastisk plugin) til jeres kontaktformular. Så det bør være relativt nemt for jer at ændre. Hvis ikke, så giv mig et praj på ehj@grafikr.dk 

Andre punkter

Mega fedt at I viser billeder af jer to og at I anvender social proof og viser udtalelser fra tidligere kunder - thumbs up. Folk vil gerne se, hvem der står bag hjemmesiden og jeg er fan af at gøre det personligt. Så mere af det. 

Punktet "Vi matcher den perfekte stemme til dit projekt" fylder utrolig meget og det virker helt forkert - den skal I lige tage et kig på. 


I har et grundlag for at lave en virkelig god hjemmeside, men jeg tror, at I har brug for at der lige kommer nogle professionelle folk indover og bruger 3-4 timer på at skabe prikken over i'et. Både på design og selve udvikling. 

Tilmeldt 6. Feb 12
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 20:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for de meget brugbare input!
- jeg tror I begge er ret spot on.

Vi vil prøve at gøre formularen mere simpel og flytte fokus
mod at man blot kan ringe os op - jeg er dog ikke sikker på, at alle foretrækker
dette. Det er vores opfattelse, at der er mange, som i dag slet ikke er interesseret i telefonopkald, og
som bare gerne vil sende en besked, og så få noget info retur pr. mail.

Men jeg forestiller mig et todelt fokus - så potentielle kunder selv kan vælge hvad de
foretrækker: a. Give os et ring  b. Kontakte os via formular.
Alternativt c. sende os en mail. 

Tak igen!


Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2813
Skrevet kl. 21:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Er det bare mig som ikke kan finde eksempler eller har I ingen ? Som mulig kunde ville jeg meget gerne høre hvad I kan levere

mvh

anders

Fra Sønderborg
Tilmeldt 31. Mar 17
Indlæg ialt: 13
Fra  filBoks Skrevet kl. 23:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej med Jer.

Jeg har indlæst siden i forskellige browsere, det eneste lille visningsproblem jeg fandt var dette:

Mozilla Firefox 54 (OK her):

Internet Exlporer 11.1480:

Ellers flot side.

/Bo

Tilmeldt 30. Aug 16
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 23:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Først og fremmest er det en virkelig flot hjemmeside. Meget morderne og viser rigtigt fint hvad i tilbyder. 

Grunden til at jeres bounce rate er så høj skyldes at det er et one page webdesign. Hvilket vil sige i ikke rigtigt kan følge med i hvordan jeres besøgende interagerer på jeres hjemmeside. Dette er super ærgerligt da man derfor ikke kan se hvilke sider som konverterer og hvilke der skal forbedres, f eks med øge fokus på CTA. 

Det er desværre det negative til one page designs. De kan være super flotte, men er noget skidt når det kommer til SEO og Google Analytics 

Tilmeldt 6. Feb 12
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 11:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak for svarene!

@Technics... Er bounce-rate ikke bare når en bruger forlader sitet indenfor 10 sek?
Det tæller vel stadig, selvom det er et one-page design ?

Men det er rigtigt, at det ikke er nemt at måle hvordan folk reagerer på
forskelligt indhold - da det hele jo er på én side.

Mange tak Bo - vi fixer logoet i IE.

Vi har snart en ny hero klar, på baggrund af de gode kommentarer, som jeg vil poste her.

Dbh.
Anders

Tilmeldt 30. Aug 16
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 19:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Bounce rate er når der kun sker en interaktion på hjemmesiden. Hvilket oftest er tilfældet i et onepage design.  

Hvis det har interesse tager jeg meget gerne et kig på jeres analytics for at se om dataen ser rigtig nok ud. :)

Du kan bare smide en pm hvis det er.

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)