Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

"Nød lærer nøgen kvinde at spinde". Hjælp til næste skridt.

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 23. Jul 17
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 12:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære folkens

Måske er det “helt væk fra vinduet” at skrive her, men jeg tager sgu chancen alligevel.
Sagen er, at jeg har fået en idé, hvis prototype i skrivende stund er ved at blive testet. 
Få justeringer skal laves, men ellers ser det ud til at virker upåklageligt.
Indtil videre har det ikke været så svært at kommer hertil, men de næste skridt ser tåget ud.
Jeg ved simpelthen ikke, hvad jeg skal gøre fremadrettet. Er bekymret for, at “de store” vil masseproducere mit produkt og lade mig stå tilbage med en stor næse.
Har I en såkaldt 3(5,6,7)-trinsraket, som er brugbar?
“Bonus”info: Jeg er ikke iværksætter (jeg er skolelærer) og kom på ideen af nød. Mangler simpelthen produktet så meget og var overbevist om, at det selvfølgelig allerede eksisterede, så tog i Silvan, Harald Nyborg, Bilka og på nettet for at få fat på det, men måtte sande, at det ikke fandtes…. Så, “nød lærer nøgen kvinde at spinde”.
Hvis det aldrig bliver til noget, så har jeg jo min egen prototype… Fedt nok, men...
Tak for jeres tid.
Fra København
Tilmeldt 30. Jul 07
Indlæg ialt: 2196
Skrevet kl. 17:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lykke,

Du er sikkert helt vildt spændt over din opfindelse, men det er ikke ensbetydende med, at der er en helt masse store som kan se kæmpe potentialer og internationalisering og millioner i dette.

Det er vigtigt at huske på, at som regel er man sin egen værste fjende. Man deler ikke viden med folk og man er bange for at alle vil snyde en. Det kunne ikke være mere forkert.

Det bedste du kan gøre er: Lad din iver og begejstring for dit produkt vinde - og fortæl Gud og hvermand om det. Invester din tid og penge fornuftigt. Sørg for at lave et website og sørg for udbredelse på de sociale medier.

Du har de intellektuelle rettigheder til dit produkt og det kan være svært at beskytte meget bedre end det. Den bedste beskyttelse er, hvis du brænder igennem og sørger for at sælge røven ud af bukserne. Så er det DIT produkt folk vil have og ikke en kopi.

Husk, det er din ide og det er dig, der har hele forretningsplanen i hovedet eller endda skrevet ned. Mange andre aner ikke hvad produktet er endnu, men det finder de ud af. Hvad skulle hindre "de store" i at kopiere dig, når produktet først er i handlen? Intet. Så giv den gas og kom ud over stepperne. Få sat dit aftryk godt og grundigt og få hjælp hele vejen. At modtage hjælp er ikke at miste sit produkt. Og husk, at hvis nogen vil investere i dig, så er 10% af noget bedre end 100% af ingenting.

God vind!

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)