Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor kan man designe sko og bælter?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 2. Jul 17
Indlæg ialt: 11
Fra  Pi by MWH Skrevet kl. 00:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino;)

Jeg ville gerne designe sko og bælter, men kan ikke finde en hjemmeside til det.

Mvh Pi by MWH.

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12653
Skrevet kl. 09:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

En hjemmeside til det??

Normalt har man en eller anden form for design uddannelse.

Fra Aalborg
Tilmeldt 14. Apr 17
Indlæg ialt: 330
Skrevet kl. 06:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Ravn:
Normalt har man en eller anden form for design uddannelse.

Normalt men ikke altid, tag f.eks. min niece, hun kan godt sidde og farvelæge i hendes tegnebog, og hun er stadig i gang med folkeskolen Skype-TongueOut

Hun er pisse dygtig forresten, og jeg er stolt af hende Smile

Til tråd indehaver, undskyld, det var ikke for at sammenligne dig med min kære lille niece, så tag det venligst ikke som en hån, jeg kunne bare ikke dy mig. Stick out tongue Tværtimod, så var det et kompliment Angel

Måske, hvis du gerne vil være designer, så send nogle skabeloner, eller bedre endnu, færdiglavet produkter til nogle større etableret firmaer, og se om de vil ansætte dig, eller bruge dine ideer. Men hvis det er for at være selvstændigt, så tror jeg du er lidt urealistisk. Tøj og tekstil det er en uhyggelig svær branche at komme ind på, og selv meget dygtige professionelle designere laver noget skrammel engang imellem.

Bare kig på hvordan de stakkels modellerne render rundt på Catwalken, med noget der ligner et fugleskræmsel på ryggen Skype-Wondering

Hvis det er din passion er at fremstille tøj, sko og bælter osv, så tag en eksempelvis en uddannelse indenfor design. Og tag et par års erhvervserfaring med, men regn med, de første par år, går du måske i en tøjbutik som assistent, inden du får måske chancen for et gennembrud hos et design firma. Men dermed får du kontakter og mere viden omkring leverandører, fabrikanter, tekstilarter, køb/salg og så videre.

Der er mange, der gerne vil fremstille deres egen design, men de fleste dygtige designer, de arbejder ikke selvstændigt, men derimod for større virksomheder. Det kræver penge at lancere et tekstil/mode produkt.

Men hvis det er tænkt som en hobby?, måske med lidt salg hist og her, så omformulere dig, og spørg, måske ind til, hvor man evt. kan skaffe de materialer du skal bruge, formoder du selv har dine design ideer klar på papir eller i hovedet.

Held og lykke med det, men du går en brav kamp i møde, hvis det er for at skabe et selvstændigt design, med henblik på et videre salg, der er bæredygtigt nok til at leve af det.

Mvh Allan

Tilmeldt 2. Jul 17
Indlæg ialt: 11
Fra  Pi by MWH Skrevet kl. 21:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Tusind tak Allan.

Jeg er i gang med at få lavet noget af mit tøjdesign, men manglede bare en hjemmeside hvor man kunne designe diverse ting, F.eks sko og bælter.

Mvh Pi by MWH

Fra Aalborg
Tilmeldt 3. May 08
Indlæg ialt: 1513
Fra  Blogtrend.dk Lepong.dk Skrevet kl. 23:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Synes det er lidt svært at finde ud af, præcis hvad det er for en side, eller en service du søger efter? I mit hoved, så skaber man designet ud fra et tegneprogram, som eksempelvis Photoshop, eller laver skitser i hånden og så fremstiller produktet ud fra det?

Det lyder måske lidt som om du søger en side, hvor du kan lave eksempelvis en sko, næsten som du vil have den, og så få samme side til måske at producere den? I så tilfælde, så søg eksempelvis på google med termen "make own shoe" eller lignende - så kommer der flere muligheder frem, som eksempelvis disse:

https://www.aliveshoes.com/

https://www.farfetch.com/editorial/myswear-exclusive.aspx

https://www.shoesofprey.com/heels

https://www.purplehide.com/

Om siderne er reelle nok, eller kan levere i ønsket kvalitet, skal jeg lade være usagt - men det er en mulighed.

Al mulig held og lykke med projektet Yes

 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Allan Hansen:
så skaber man designet ud fra et tegneprogram, som eksempelvis Photoshop


Tillad mig, at korrigere lidt. Photoshop er ikke et tegneprogram - men primært beregnet til fotos (hvad navnet vist også antyder!). Men dertil skal også siges, at PS har udviklet sig til et program med utallige kvaliteter, eller rettere, muligheder.

Men synes i dette tilfælde, at hvis man vil være seriøs, så er det svært at "krybe" udenom Illustrator

Sæt dig ind i dette program og du vil (sandsynligvis) aldrig spørge om andre programmer igen!

Held og lykke med projektet.

Tilmeldt 2. Jul 17
Indlæg ialt: 11
Fra  Pi by MWH Skrevet kl. 23:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Tusind tak for det hele.

Jeg må prøve mig frem:)

Mvh Pi by MWH

Tilmeldt 2. Jul 17
Indlæg ialt: 11
Fra  Pi by MWH Skrevet kl. 18:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Tusind tak.

Jeg skal se på det;)

Mvh Pi By MWh

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)