Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Teknisk co-forunder søges til ny og anerledes løbe app

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Tilst
Tilmeldt 11. Jan 09
Indlæg ialt: 32
Skrevet kl. 21:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle:)

ved ikke om det er det rette sted at søge men nu prøver jeg. 

jeg søger en teknisk co-founder til min ide til helt ny og anderledes løbe app

Det er vigtigt at du er klar på et internationalt eventyr når det kommer - for det gør det!;)

Du hvad det vil sige at være i startfasen i en nyetableret tech startup virksomhed. Dvs ingen får løn før der er indtægter på appen. Til gengæld får du en bid af appen. 

Logo, og visuelt pitch inkl wireframes, forretningsmodel samt det meste af marketingsplanen er på trapperne. Vi mangler bare dig der kan tage sig af alt det tekniske med kodning af appen - nok i xamarin. Vi starter med en IOS test udgave 

Når vi er igennem første runde af foundings er det forventeligt, at vi indlogere os på et mindre kontoR i Århus kommune eller Syddjurs. Derfor er det en fordel du bor i det område men ikke et krav. 

Resten handler om kemi. Jeg forstiller mig vi tager samtalerne som de kommer. 

Send en kort mail om dig og din Faglige kunden samt CV til brian.sportevent@gmail.com

p.s for den rette kan det måske komme på tale med leder position senere. 

Tilmeldt 9. Feb 12
Indlæg ialt: 1133
Skrevet kl. 21:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Brian Nielsen:
Du hvad det vil sige at være i startfasen i en nyetableret tech startup virksomhed. Dvs ingen får løn før der er indtægter på appen. Til gengæld får du en bid af appen.

Siger du dermed at ingen udviklere selv har ideer? 

Og siger du dermed at udviklere spiser luft. drikker dug og lever på gaden? 

Haha den må du vist længere ud på landet med...

Men lige et godt råd prøv i indien fordi deres skolesystem er skruet sådan sammen at det fjerner endnu mere kreativitet end det danske gør fra ofrene (eleverne) 

Sender du mig en pb så skal du få en e-mail + et fb link til en indisk udvikler som ikke selv kan generere ideer. (hvilket faktisk er meget normalt dernede) 

Fra Tilst
Tilmeldt 11. Jan 09
Indlæg ialt: 32
Skrevet kl. 22:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvor i det ovenstående kan du udelade den kritik?

Fra Tilst
Tilmeldt 11. Jan 09
Indlæg ialt: 32
Skrevet kl. 22:15
Hvor mange stjerner giver du? :

...siger bare at jeg søger en co-founder til en ide jeg har.

Fra København
Tilmeldt 24. Jun 17
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 22:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Det sku deprimerende at være på Amino.dk, syntes alle er super hårde kritiske og nedrækkende mod alle andre. 

Jeg syntes han har fat i den rigtige ende, jeg taler personligt for mig selv som teknisk udvikler hos det største SEO firma i dk, jeg har ikke en høstblomst ide om design, jo jeg har ideer og har en del kreativitet men er mand nok til at sige det ikke min stærke side, men ikke alle tekniske udviklere er ligesom jeg selvf. :-)

Du skal vel have en tekniske udvikler som tror ligeså meget på din ide som dig selv.

Det der med indiske udvikler, er dumt dels fordi appen altid vil ha brug for opdatering, og du ender med at skulle sætte ny mand på projektet hvert eneste gang den skal opdateres, du har fat i den rigtige ende det er at finde en teknisk udvikler som tror på projektet.

Fra Tilst
Tilmeldt 11. Jan 09
Indlæg ialt: 32
Skrevet kl. 22:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Lige præcis. Har dog måske fundet en der kan hjælpe.
Men synes at jante loven stadigvæk har stor magt i dk for os som tænker visionært og stort. Og derfor kan det til tider være lidt op ad bakke:)

Tilmeldt 22. Jan 14
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 23:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Brian


Vil bare sige hele og lykke med projektet. Vi har selv gang i et spændende projekt og mangler også kompetencer på det tekniske, men kæmp videre Det skal nok lykkedes.

Thomas

Tilmeldt 9. Feb 12
Indlæg ialt: 1133
Skrevet kl. 16:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen, du må meget undskylde min hårde kritik af dit opslag, det er bare det at der er mindst en million der søger en udvikler. Og jeg er personligt ved at være godt træt af den der udvikler søges, hvor folk prøver at betale os med % af en tvivlsom fremtidig indtjening. Men anyways Held og lykke med dit projekt jeg håber at du får en kæmpe success...

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)