Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Difference mellem bankkonto og regnskabsprogram

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 25. Jan 13
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 00:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa Amino!

Jeg står og har bogført diverse bilag i mit regnskab og tjekker for en sikkerheds skyld lige om min bankkonto stemmer overens i dinero.

Dog er der en lille lille difference på 43 øre som ikke passer (nok nogle kursdifferencer da jeg primært handler i USD

Hvordan forholder jeg mig til det - går jeg slavisk igennem mine bilag fra A-Z og tjekker eller er sådan et lille beløb okay at "overse"?

Mvh
Jacob

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46446
Fra  John Hannover Skrevet kl. 01:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Du burde formelt bruge et par timer på fejlen, men lave bare et fejlbilag der siger kursdifference (det er der givet en konto til eller Dinero support klarer den)

Du dropper at finde de 43 øre og får det bare på plads som kursdifference

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Hvidovre
Tilmeldt 13. Aug 14
Indlæg ialt: 2309
Fra  Financial Data Solutions ApS Skrevet kl. 13:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej. 

Cookie - John Hannover:
Du dropper at finde de 43 øre og får det bare på plads som kursdifference
Enig. Hvis du er lidt grundigere og det afhænger at, hvor mange bilag, det handler om, kan du måske tage en udskrift af de relevante posteringer i Dinero og se, om du har bogført en postering, oprindelig i USD, som slutter på 0 øre - det er der jo kun 1% chance for. Her kan de 43 øre eller 57 ligge. Men jo, ingen grund til at brug tid på dette; den skal bare hen på kontoen 'kursdifference'. Til orientering er Dinero ikke verdensmester i andre valutaer, så måske kunne du finde inspiration til regnskabsprogrammer, som dækker dette behov bedre her: www.liste002.datakons.dk.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)