Hej Amino, jeg har for nylig sendt et nyhedsbrev ud til mine kunder, hvor i jeg opfordre dem til at oprette sig som kunde, så de kan bestille deres vare online, i stedet for de skal ringe heletiden. Det er B2B vi taler her. Når jeg sender nyhedsbrevet ud har jeg mulighed for at se hvor mange der klikker de forskellige steder, og hvor mange der rent faktisk udføre den handling jeg vil have dem til. Mig spørgsmål kommer nu: Hvis jeg kan se at de klikker på linket i nyhedsbrevet, men ikke udføre den handling jeg ønsker på siden, må jeg så kontakte dem og sige at jeg kan se at de har klikket, og høre om de stødte på problemer siden de f.eks. ikke oprettede sig som bruger? |
Ingen ide om du MÅ gøre det !
Men min personlige holding vil være jeg vil blive pisse irriteret, hvis du sendte det og derefter ringer til mig fordi jeg Ikke har valgt at gøre det!
Det med du siger fordi du vil høre efter om der var problemer, der tænker Jeg (igen helt personligt ) at så må du have gemmen tænk og teste det i hovde og røv inde du sender det !
Tror også hvis jeg fik mail og rent faktisk syntes det var en god ide, men oprettelsen ikke virke, vil JEG ringe til dig og bede om hjælp :-)
Dette er min personlige syns punkt, bare en tanke !
For jeg ved jeg nok ikke er den eneste der har det sådan !
Jeg har prøvet at lave køb på webshop hvor jeg putter ting i kurv, taster mine oplysninger, men fortryder så og så går der en time og så for jeg en mail om at de kunne se jeg ikke havde gennemført købet, og om der var noget de kunne hjælpe med, bare den mail pisse mig af, men jeg magter ikke engang sige noget, hvis du ringet vil du sq få det afvide :-)