Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Post adresse og arbejdsadresse

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 8. Jan 13
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 15:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Amino 

Jeg arbejder i firma, hvor jeg arbejder hjemmefra fuldtid. Lønansat men med kontor hjemme 100%, regnskabsmaterialet står hos mig.

Vi har et lille kontor og lager 35 km væk fra min adresse hvor andre arbejder ud fra, ledelsen sidder ikke nogen af stederne.

Det vi gerne vil er.

Alt post kommer til min adresse.

Befordringsfradraget og firmaets aktivitets adresse er på det lille kontor og lager, da det rent praktisk er her dem som er ansat køre til.

Hvordan gør man de i praksis ?

Skal man have hjemsteds adresse på lille kontor og lager, og sætte V i virksomhedens drives fra en anden adresse en hjemstedsadressen som så skal være min postadresse....eller er det omvendt ?

Skal man ud i P-enheder ?

Skal man ud i  forsendelsadresser og regnskabsadresser ?

Hvilken adresse er det rent praktisk der ender,  i CVR som firmaer som Dong/Hofor og andre steder selv trækker selv og sender post til ?

Håber der er nogen der er lidt klogere på det end mig og kan hjælpe lidt selvom det jo ikke noget med et selvstændigt firma for mig. :)

Tilmeldt 8. Jan 13
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 12:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Til Andre der sidder med dette spørgsmål, var der endelig en sød dame hos E&S som kunne svare på dette meget presist.

Hjemstedsadressen skal stå på mit kontor, der skal V i drives fra og adressen på lager/kontor ude i byen skal tastes til Told og skat.

Derud over skal der oprettes en P-enhed ude på kontoret/lageret for at befordringsfradraget bliver korrekt for folk der arbejder der.

Nu håber jeg dette bliver korrekt :)

Mvh Anja

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)