Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ehandels-eksperter til ny netavis... hvem? :)

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra Frederiksberg
Tilmeldt 13. Jun 16
Indlæg ialt: 1133
Skrevet kl. 10:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Ehandels-nørder søges som bloggere på ny ehandelsplatform.

Min seneste e-avis, Ungeavisen, er solgt fra, og det udløste en ny idé. I hvert fald noget, jeg mener, der mangler: En netavis UDELUKKENDE om e-handel. Med blogindlæg, nyheder, interviews og andet. Der, hvor begynderne kan blive eksperter, og der, hvor eksperterne kan slå sig løs... med underliggende opmærksomhedssøgen fra potentielle kunder. Wink

Derfor er jeg nu på jagt efter dygtige nørder, der er eksperter på enkelte områder i alle dele af e-handel. Altså alt fra SEO, Google Adwords og Facebook-annoncering til opbygning af Wordpress-webshops, videomarkedsføring og udsendelse af pakker.... det hele.

Hvad får du ud af det? Min seneste netavis tog fart, hvorfor de store medier vakte opsigt... og jeg agter at gøre det igen. Og eftersom du ved mere om e-handel end jeg, så behøver jeg ikke forklare dig om de PR-mæssige, salgs-mæssige og SEO-mæssige (når domænet får en god DR) fordele, der følger med.

Siden er endnu ikke publiceret. Dog hører jeg hjertens gerne fra dig, din (skarpe) ehandels-nørd. Fang mig her på Amino, på 26 71 00 78 eller på mail kontakt@ehandelsbladet.dk (ikke særlig afslørende e-mail, I know Wink ).

Anbefal gerne en kollega eller ven - så fanger jeg dem selv.

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)