Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad mangler for at få flere ordrer ?

Side 3 ud af 3 (24 indlæg)
Fra Ølstykke
Tilmeldt 28. Jul 11
Indlæg ialt: 479
Fra  Move2 - Danmark Skrevet kl. 13:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Og det var nok her min viden ikke strækker mere...

Jeg har e-handelssporing sat til men ikke udvidet e-handelssporing. 

Adwords kan jeg ikke finde ud af. Har prøvet, men det er simpelthen for indviklet. Jeg har også Google Shopping, men det fungerer så heller ikke.

Men jeg må åbenbart ud og finde nogle kloge hoveder.

Fra Horslunde
Tilmeldt 28. Dec 12
Indlæg ialt: 28
Fra  Papir og Blæk Skrevet kl. 13:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Ved ikke om det er her du kigger men den er næsten ikke til at undværer her han du se hvor trafik kommer fra og hvor meget du konverterer

 

Lars Staghøj Hansen

https://papirogblæk.dk

Fra Copenhagen
Tilmeldt 15. Jun 13
Indlæg ialt: 209
Fra  RuedRiis.com Skrevet kl. 15:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg læste godt, du ikke ville lave en ny webshop i et andet system, men tænker, du kan fixe RIGTIG mange af de ting, der nævnes i de andre kommentarer ved at rykke over i et super enkelt, hurtigt Shopify-setup. 

Tjek dem ud - det er meget professionelt lavet. 

Mvh, 

Rued

Online underviser med 11.000+ solgte kurser i Vyond animationsvideo, GarageBand voice-overs og stærk videostruktur - via RuedRiis.com.

Fra Brønshøj
Tilmeldt 19. Dec 16
Indlæg ialt: 154
Fra  Winity Skrevet kl. 15:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lars

Det er dejligt at se at du er med på SEO, du ranker rigtigt flot generelt - har du kørt rapporter for dine lavthængene frugter? altså søgeord hvor fu måske ranker fra 4 - 10 som du kan optimere på for at ranke bedre på de søgeord?

Generelt en fin side, jeg vil sige som mange af de andre, der er steder hvor der sker rigtigt meget

Dit topbanner, det er jeg ikke fan af, det er strukket meget, der er lidt 90'er grafik over det + du bruger GLS's pil tyil din kundeservice.

Sidst men ikke mindst, så ville jeg lave et helt nyt logo, noget simpelt, der sker sindsygt meget med børn og cykler - noget simpellt som fx shiluetten af et løbehjul med teksten A24 der står på eller andet simpelt, tror jeg ville gøre meget der, den eneste grund til jeg så det var dit logo, var fordi jeg ledte efter det.

https://www.smartbanker.me/dk/ - Sammenlign lånemuligheder for 50+ lånepartnere på et sted.

Side 3 ud af 3 (24 indlæg)