Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Import fra Asien

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 16. Jul 17
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 15:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle iværksættere

Hvordan fungerer det med impotering af varer fra Asien?

Er der nogle herinde som har virksomheder, hvorved jeg kan få produceret nogle ting eller har anden erfaring de vil dele ud af omkring import varer fra Asien?

Det er små ting og omkostningerne på dem skal være lave, da det er produkter der kun skal bruges af køber over en kort periode og derfor ikke skal være alt for dyre i udsalgspris. 

Mvh. Dorte. 

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12654
Skrevet kl. 15:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Du bliver nødt til at være langt mere specifik med hvad det er du søger, ellers har vi ingen chance for at hjælpe dig.    

Tilmeldt 16. Jul 17
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 15:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er produktion af små plastik dimser, skilte, bånd med tryk i forkellige farver. 

Fra Chiang Mai
Tilmeldt 31. Aug 09
Indlæg ialt: 2220
Fra  Move Marketing Co., Ltd. Skrevet kl. 15:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg bor i Thailand og har en del forbindelser. 

Skriv lidt mere om hvad det er du søger og jeg sender dig i den rigtige retning, hvis jeg har noget der passer i mit netværk :)

Tilmeldt 16. Jul 17
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 15:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg søger produktion af små artikler, såsom bord dekoration, skilte, "flag" til cupcakes, balloner, konfetti, bånd med tryk. 

Generelt festartikler. 

Og tusind tak :)

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12654
Skrevet kl. 15:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Det lyder ikke til at du har nogen erfaring med import / produktion i Asien. I givet fald vil du være langt bedre stillet ved at gå gennem en grossist der kan levere alle varerne. 

iøvrigt skal du aftage voldsomt store mængder hvis du handler med en producent i asien. 

Ravn

Tilmeldt 16. Jul 17
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 16:01
Hvor mange stjerner giver du? :

nej jeg har endnu ingen erfaring. Det er derfor jeg søger råd herinde. 

Skal se hvor meget der skal bestilles og hvor store priserne er - jeg tjekker lige en grossist ud også. 

tak for svar. 

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)