Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Unoeuro - domæne og hosting

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 5. Nov 16
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 12:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg skal til at lave en hjemmeside for en anden.

Er det muligt for mig at købe domæne og hosting til ham via unoeuro eller skal han selv gøre det?

Da jeg købte mit eget, indtastede jeg jo mine betalingsoplysninger og jeg har jo ikke hans.

Fra Chiang Mai
Tilmeldt 31. Aug 09
Indlæg ialt: 2220
Fra  Move Marketing Co., Ltd. Skrevet kl. 14:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Det bedste ville være at få ham til at købe hostingen, så hænger den ikke på dig når det skal fornyes etc. 

Mvh.

Fra Odense
Tilmeldt 19. Jan 12
Indlæg ialt: 859
Fra  ithansen.dk Skrevet kl. 22:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Latzem:
Er det muligt for mig at købe domæne og hosting til ham via unoeuro eller skal han selv gøre det?

Du kunne jo få ham koblet op via teamviewer. Og gå igennem bestillingen med ham. Og når i kommer til betalingen så logger du bare af teamviewer.

Mvh. Kim

Fra Aalborg
Tilmeldt 14. Apr 17
Indlæg ialt: 330
Skrevet kl. 11:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Som Kristian sagde, så vil det hænge på dig, når den skulle fornys, jeg uddyber bare lige hans 'etc.' men også alle regninger vil jo gå til dig, du sender dem måske bare videre, men hvad hvis de ikke bliver betalt? så hænger du med regningen, eller at den anden person beslutter sig for, at lukke sit domæne, men du måske har et abonnement der kræver en luknings periode, og dermed hænger du på regningerne, da det er købt i dit navn.

Men juridisk set, så må man heller ikke indtaste andre folks betalingsoplysninger, da disse er personlige. Der findes dog visse undtagelser, men disse er næppe relevant for dig.

Det Kim han siger med Teamviewer, det lyder som en fornuftigt løsning.

Mvh Allan

Fra Valby
Tilmeldt 12. Apr 16
Indlæg ialt: 199
Fra  WordPress-værkstedet Skrevet kl. 17:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, du kan overføre webhotel og domæne. Fra UnoEuros kontrolpanel gør man det første: https://en.unoeuro.com/support/faq/46/296/ og husk også at overføre domænet via DK-Hostmaster hvis dansk domæne.

Jeg har prøvet at overføre det til en kunde, og det gik fint, men det kræver sføli lidt tillid mellem dig og kunden. Så jeg vil også stemme for at du bare guider vedkommende til selv at bestille. Kunden skal alligevel lære hvad der er hvad - kontrolpanel, domæne osv., tænker jeg.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)