Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mangler Udbetaling fra Affilliate virksomhed

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 28. Nov 14
Indlæg ialt: 726
Fra  NaturHandel.dk Skrevet kl. 21:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey.

Jeg mangler udbetaling af snart 8000 kr. fra en affilliate virksomhed (Navn nævnes ikke, da de lige skal have en chance).

Første skulle være udbetalt d. 15. juni., men er endnu ikke dukket op.

For at være på forkant med mine krav vil jeg gerne høre om i har nogen idé om hvad proceduren for min klage skal være??

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 14
Indlæg ialt: 726
Fra  NaturHandel.dk Skrevet kl. 15:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Nogen der har et bud? :)

Tilmeldt 12. May 17
Indlæg ialt: 65
Skrevet kl. 18:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis det er en dansk virksomhed, så kan du sende almindelig rykkere med gebyr, inkassovarsel etc.

Hvis bureauet gør indsigelse mod dit krav, skal i have sagen afgjort ved retten. Evt. som småsag, hvis du ikke benytter en advokat.

Hvis der er tale om en udenlandsk virksomhed, skal du inddrive pengene efter reglerne i det land virksomheden drives fra.

Mange inkassovirksomheder har enten afdelinger eller samarbejdspartnere i de fleste vestlige lande.

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 14
Indlæg ialt: 726
Fra  NaturHandel.dk Skrevet kl. 19:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Indtil videre er det indtjening fra april og maj Jeg mangler at få udbetalt... for juni burde jeg først få D. 15. August.. jeg er holdt op med at levere mere for dem...

Begrundelsen er, at de har haft udskiftning i personale... jeg køber den ikke længere og de svarer ikke på mine mails..

Virksomheden er WeLoveLeads/Orville Media.

Vil det så være bedst at vente til August når den sidste portion skulle være udbetalt?
det drejer sig om næsten 8000 kr... kan det betale sig at gøre noget ud af inkasso??

De har tidligere været i medierne med deres surveys og fået små bøder på 160.000 kr. så jeg regner med at det
vil blive svært...

Hvordan kan jeg køre inkasso når det er dem der skal lave en opgørelse og udbetale penge som affilliate netværk til mig som publisher? :)

Tak for svar :)

Tilmeldt 12. May 17
Indlæg ialt: 65
Skrevet kl. 19:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Mark Källstrøm:
Hvordan kan jeg køre inkasso når det er dem der skal lave en opgørelse og udbetale penge som affilliate netværk til mig som publisher?

Hvis du ikke kan dokumentere dit krav, bliver det ualmindeligt svært at inddrive pengene.

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 14
Indlæg ialt: 726
Fra  NaturHandel.dk Skrevet kl. 19:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Har screendumps af 'statistik' fra de 3 måneder, dvs. Der står i kroner og øre hvor meget jeg har tjent.

Nogle affilliate virksomheder renser dog for falske leads etc. Og det er der ikke gjort...

Er det dokumentation nok?

Tilmeldt 16. Jan 09
Indlæg ialt: 503
Skrevet kl. 20:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad står der om værneting i jeres skriftlige kontrakt?

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 14
Indlæg ialt: 726
Fra  NaturHandel.dk Skrevet kl. 20:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er en affilliate virksomhed... de har bare oprettet mig som bruger og jeg har givet dem mit CVR nummer og en konto de kan overføre det jeg tjener...

Så altså ikke rigtigt en kontrakt... det ændrer dog ikke ved at jeg har lavet et stykke arbejde jeg skal have betaling for...

Tilmeldt 12. May 17
Indlæg ialt: 65
Skrevet kl. 12:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Side 1 ud af 1 (9 indlæg)