Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er der nogen der kan få C5 2016 til at virke ordentligt.

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 17. Dec 07
Indlæg ialt: 1876
Skrevet kl. 22:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi har gennem nogle år brugt C5 2014-2016 og sandt at sige er det ikke en god løsning for os og det koster både en forrygende masse penge, og en absurd arbejdsbyrde.

Systemet er en Navision Online med funktioner låst - det kan en masse som vi har brug for, men vi kan ikke finde bogholdere der kan systemet ordentligt og vi betaler vores Revisor/Bogholder kollosale beløb og der er fejl på fejl i betjeningen af systemet.

Vi betaler igen og igen lærepenge til bogholderen og vi får ikke rationel glæde af det.

Systemet er uden tvivl glimrende selvom hjælpefunktionen er det værste jeg nogensinde har set - det er fuld hjælp til Navision og det betyder at 80% af hjælpen er irrelevant for vores system.

Er der nogen der har gode erfaringer med systemet og som hkender en bogholdr i Roskildeområdet der kender systemet godt?

Vi har lidt valutakonti, import/eksport/listeangivelser men eller skulle det være såre simpelt.

MVH Jens

Tilmeldt 11. Jan 12
Indlæg ialt: 834
Skrevet kl. 23:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kunne jo pgså vende den om, finde en dygtig bogholder, og derefter vælge system afhængig af hvad bogholderen har erfaring med.

Tilmeldt 17. Dec 07
Indlæg ialt: 1876
Skrevet kl. 23:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Jesper I. P:

Du kunne jo pgså vende den om, finde en dygtig bogholder, og derefter vælge system afhængig af hvad bogholderen har erfaring med.

Det kan vi selvfølgelig godt, men Navision burde være en god base at være på som vi vokser og får udviddede behov, og mig bekendt er der ingen andre af de simplere systemer der kan lave listeangivelser mv. og Da ca. 40% af vore transaktioner skal lave disse er det problematisk at skulle lave det særskildt i et spreadsheet. Samtidig mener jeg ikke at systemer som e-comonics mv  kan håndtere valutaer, styklister, batchinformation mv.

Umiddelbart burde et Microsoft system have nok bogholdere til at vi ikke behøver at skifte.

Fra Herning
Tilmeldt 20. May 10
Indlæg ialt: 79
Fra  Concept Data A/S Skrevet kl. 14:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person
Tilmeldt 17. Dec 07
Indlæg ialt: 1876
Skrevet kl. 17:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Kris Klintebæk:

C5 2014 / C5 2016 Online udgår når det bliver flyttet til Dynamic 365 - men det er nok ikke løsningen

Hvis din bogholder kender til den "gamle" C5 , så er det meget bedre at skifte til Uniconta
Der er gratis Chat support, og det er nemt at komme igen med fra kr. 99.- pr. måned

http://www.conceptdata.dk/index.php/produkter/uniconta/239-kom-igang-med-uniconta

Jeg ved godt at du i rigtig mange tråde reklamerer for uniconta, men led os lige få det på det rene at det er C5 2012 - den version der bygger på det gamle Damgaard produkt der udgår og det er C5 2016/Dynamics 365 - den Navision baserede der fortsætter.

Undskyld men det er uvederhæftigt at bringe denne promovering frem når det jeg spørger om er Superbrugere/hvordan folk bruger et specifikt system. Jeg tror jeg has set liognende kommetarer fra dig 20 gange i alle mulige tråde, men dette er ikke til selvpromovering

Fra Herning
Tilmeldt 20. May 10
Indlæg ialt: 79
Fra  Concept Data A/S Skrevet kl. 14:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jens.
Jeg kan ikke se din profil eller indlæg, jeg tør godt  give mine holdninger og svar, og jeg tør godt skrive hvor jeg kommer fra - og jeg tilbyder selv C5 2012 og C5 2016 og NAV - og har over 25 års erfaring indenfor ERP programmer.
Og Ja,  Uniconta er et godt alternativ til kunder som kender den "gamle" C5 2012 , det er den samme mand der har udviklet den , som Uniconta.

Fra Odense
Tilmeldt 29. Jul 08
Indlæg ialt: 18
Fra  Streamhub.dk Skrevet kl. 17:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jens,

Er det noget opsætning der mangler eller generel viden?

Jeg har været projektleder på en NAV implementering. Dog en lokal installation af NAV 2013 R2 og har brugt diverse kilder til opsætning og guides.

Har du selv mod på noget opsætning?

Tilmeldt 17. Dec 07
Indlæg ialt: 1876
Skrevet kl. 19:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad synes du selv relevansen af dine spam indlæg koblet med usandheder er?

Tilmeldt 17. Dec 07
Indlæg ialt: 1876
Skrevet kl. 19:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Mit problem er hovedsageligt at bogholder ikke kan betjene systemet ordentligt, at de laver et utal af fejl, og at jeg betaler grotesk meget for at de ikke arbejder effectivt.

Det er reelt en dygtig bruger af systemet jeg har brug for, og some jeg ikke kan finde.

En bogholder der retter de fejl der kommer løbende ville løse problemet
Mvh

Tilmeldt 24. Jan 16
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 20:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jens.

Måske kan jeg hjælpe. Det afhænger lidt af, hvad det præcist omhandler.

Jeg har arbejdet med Navision i flere versioner, både Concorde, ældre udgave af C5, Attain og Dynamics. Har derudover været med til at implementere og opgradere.

Mvh Kenneth

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)