Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nordea - kvartalsvis afregning af gebyrer

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra Horsens
Tilmeldt 21. Jul 09
Indlæg ialt: 668
Skrevet kl. 18:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Aminoer,

Har snakket med Nordea om en erhvervskonto - snakken er gået fint. Er pt. tilfreds kunde i Danske Bank, men Nordea er billigere når man modtager betalinger i €.

Nu viser det sig, at de ikke har kvartalsvis afregning af gebyrer for modtagelse af SEPA-overførsler i € men kun kan opkræve gebyrer fra gang til gang. I dette tilfælde vil det være en opkrævning af DKK 10,- for hver eneste lille €-overførsel til min konto (dem har jeg en del af).

Bogføringsmæssigt vil det være et mareridt, idet hvert enkelt lille gebyr vil skulle bogføres separat med bilag og det hele.

Er der nogen af jer der kender til kvartalsvis/halvårlig/årlig afregning af gebyrer hos Nordea.

Og eller er der nogen der har særordninger med Nordea, fx aftalte gebyrer for services; gebyrer som ikke kan læses i deres prisbog?

Sagt med andre ord, kan man overhovedet snakke med Nordea om særordninger ang. helt små ydelser?

Helt konkret har jeg foreslået dem, at jeg betaler et årligt og særskilt ekstragebyr for ikke at skulle betale for € overførsler.

Ser frem til eventuelle erfaringer med Nordea.

VH. Anders

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)