Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Salg af plakater med kendte varemærker

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Aarhus
Tilmeldt 12. Jul 17
Indlæg ialt: 19
Fra  dotmaps.dk Skrevet kl. 10:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino!

Jeg har valgt at starte min egen hobby virksomhed, hvor jeg vil designe plakater og sælge dem videre. Mit spørgsmål er så, må jeg fx lave et design med Batmans logo, eller andre kendte varemærker for den sags skyld (det kommer ikke til at være en direkte kopi, men min egen unikke måde at gøre det på)? Hvis ikke, hvem skal man så kontakte for at få tilladelse til dette? Og her til sidst, er der nogle som har erfaring med det, og evt. ved om man kan betale pr. plakat man sælger med deres varemærke?

Mvh

Jacob

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 11:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Det må du ikke uden tilladelse fra dem, som ejer varemærket eller har ophavsretten til designet. 

Du skal kontakte ejerne, der er ikke et sted, hvor du kan henvende dig og få lov til at bruge alle varemærker. 

Hvad du kan aftale dig ud af, det ved ingen af os andre, men jeg tvivler på, at de vil gå med til sådan en ordning, med mindre du kan garanterer nogle voldsomme salgstal, som giver dem en indtjening, som de gider bruge tiden på. De får med sikkerhed masser af henvendeler, og derfor kigger de nok på tidsforbrug vs estimeret profit...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra Aarhus
Tilmeldt 12. Jul 17
Indlæg ialt: 19
Fra  dotmaps.dk Skrevet kl. 10:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Nej det siger jo egentlig sig selv, så dumt spørgsmål fra min side af.

Jeg tænkte mere om der måske var nogle der havde erfaring med brug af varemærker, og derfor kunne svare på, om det var muligt at betale pr. solgt enhed fremfor at betale x kr. up front.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)