Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjaelp til valg af macbook!

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 9. Aug 11
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 05:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej jeg går og overvejer at købe en ny macbook pro, ikke fordi den nuvœrende ikke virker, men jeg skal bruge en større HD.

den jeg har nu er en early 2015 model med 8gb ram og 2.7 GHz intel core I5,  når jeg klipper videoer sammen kan den nogle gange blive lidt langsom, er det pga ram eller processor? (med den nye vil jeg gerne undgå dette)

jeg bruger primœrt min mac til at surfe på nettet, meget simpel video redigering, og div. text programmer

jeg kunne selvfølgelig bare købe top modellen og proppe alt det i den der er mulighed for, men hvis jeg ikke for nogen gavn a det alligevel er det jo spildt

så spørgsmålet er, skal jeg vœlge 8 eller 16 gb ram, og skal jeg vœlge I5 3.1 eller 3.3 eller I7 3.5GHz

de eneste krav jeg har er at det er 1TB HD og 13 tommer skœrm.

håber der er en der har lidt mere styr på det end jeg har, der vil bruge 5 min på at guide mig

Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2813
Skrevet kl. 09:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Har du ikke mulighed for at opgradere din nuværende til 16 GB ?

Jeg har en 13" pro fra 2013 den som man kan skrue fra hinnanden. Jeg opgraderede fra 8 gb til 16 GB og det kunne mærkes. 

mvh

anders

Tilmeldt 9. Aug 11
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 12:55
Hvor mange stjerner giver du? :

ifølge apple har jeg ikke, men har lœst man godt kan alligevel,

en af grundede til at jeg vil opgradere er at vi godt kunne bruger en computer mere, saa tanker at beholde den nuvœrende og derved have 2

Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2813
Skrevet kl. 13:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Side 1 ud af 1 (4 indlæg)