Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tips til opstart af brillefirma?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Vejle
Tilmeldt 20. Aug 14
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 13:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej folkens.

Jeg sidder lidt med starts tankerne om at starte et firma som sælger briller/solbriller.


Jeg er begyndt at lede efter en producent i udlandet men ville høre om nogen havde erfaringer indenfor branchen?

- Hvor stor en ordre i har lavet som første?

- Første sketches hvor detaljeret?

-  hvor svær er branchen at komme ind på ved at pitche en salgstale til de små brillekæder?

- Mvh. Mikkel S.

Tilmeldt 13. Feb 07
Indlæg ialt: 1108
Skrevet kl. 14:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mikkel,
For at sige det kort - det er ultra svært, og en rigtig svær branche at komme ind i - der typisk køber fra de mærker forbrugerne efterspørger.

Hvis det var mig, og jeg var bestemt for at komme ind i solbrille branchen, ville jeg vende den om og anvende såkaldt pull strategi.
Kort fortalt, istedet for uden at have et brand og forsøge at sælge varerne ind til solbrille butikker, ville jeg arbejde på at brande mit brand online, til mine slutforbrugere så de på sigt efterspørger varerne i de fysiske butikker, og de fysiske butikker så henvender sig til dig for at indkøbe.

Det var den strategi Daniel Wellington ure brugte. De lavede fantastiske reklamer, gode billeder, videoer og meget mere og henvendte sig direkte til forbrugeren via sociale medier, Google Adwords, aggresive strategier i re-targeting, og meget andet. Ens for alle - de lavede fantastisk materiale, og henvendte sig til slutbrugeren.
Der til sidst efterspurgte det i butikkerne :)

www.leatherstudio.dk - Private label læder produktion
Få lavet dine egne læder artikler, med dit firma's logo.

Fra Vejle
Tilmeldt 20. Aug 14
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 14:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rasmus,

Helt klart også den retning jeg ville men kunne alligevel godt tænke mig at finde 1-2 butikker som måske kunne have mine solbriller på display.

Super ide med at kigge lidt på dw's strategi. :)

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 15:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kommer ikke ind i brilleforretningerne, med mindre du har et meget efterspurgt brand!

De sælger kun kendte brands og egne brands.

Men tjek evt sangeren Shirley, hun sælger hendes eget brand online, smart og effektivt i stil med det, som Rasmus beskriver :)

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra Vejle
Tilmeldt 20. Aug 14
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 17:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Dejligt med lidt inspiration til andre brands. :)

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)