Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

ideer til billige software løsninger til mindre virksomheder

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 24. Jun 17
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 10:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jeg er en software udvikler som går og tænker lidt på at lave nogen billige software løsninger til små mindre webshops, som ikke har råd til de helt store regninger,

hvis der nogen løsninger i kunne tænke jer at jeg udviklet så må i gerne skrive det her forneden, det skal selvfølgelig være mindre projekter der ikke kræver 

100 mands arbejde da jeg tænker at skrive alt koden selv. Jeg kunne starte med at smide en eksempel.

Et oppetidsbot, hvor man kunne indsætte en masse URL's også for eksempel få en email eller en sms når en af siderne er nede.

for eksempel har man en webshop hvor en af siderne redirecter til 404, eller en af dem er nede så vil det være rart at få en mail om det.

Ville havde udviklet sådan en, men tænker ikke lav en software hvis der ikke mange som har behov for det. 

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 10:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kunne også gå den anden vej rundt. Tit ved man ikke at man har behovet før der ligger en løsning klar til at løse det.

Hvis du syntes at det er en gode feature at lave så lav den. Lav et website hvor du tilbyder at det automatisk tjekker for urls og lav nogle pakker. Dernæst kan du lave et API så eks. webshops kan tilføje/fjerne urls igennem dit system. Du har muligheder nok - du skal bare kaste dig ud i det.

Fra København
Tilmeldt 24. Jun 17
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 10:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Fedt tak for svaret, du har ret så kunne lave en web app der tilbyder masse forskellige software services til diverse webshop, det var mere fordi jeg ikke selv har haft en webshop før så ville forhøre om de forskellige problemer man støder ind på.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)