Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger feedback på min webshop

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 24. Apr 16
Indlæg ialt: 75
Skrevet kl. 22:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino,

Jeg er ved at finpudse min webshop og kunne derfor rigtig godt tænke mig noget feedback på hvad i synes kunne være bedre. 

Jeg vil sætte stor pris på hvis i lige vil bruge lidt tid på at kigge siden igennem, og komme med noget feedback

Webshoppen er: www.trendydeal.dk

Med venlig hilsen
Mathias Clausen

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 15. Jul 13
Indlæg ialt: 688
Fra  www.sedia.dk Skrevet kl. 10:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mathias,

Når jeg besøger din webshop fra desktop, så er mit første indtryk, at siden er meget meget uoverskuelig. Elementerne og sektionerne spiller ikke godt sammen - der er ikke harmoni. Det er som om, at der bare er blevet smidt ind fra højre og venstre uden at tænke videre over det.

Konceptet er godt kendt i Danmark - ingenting dårligt der. Men hvis du skal ud og give den gas på markedet med store salg, så må du nød til at gøre noget ved det design du har nu. Det er jeg ked af at sige, men det er ikke et sekund i tvivl om.

En lille huskeregel: Det skal være nemt for din egen bedstemor at finde de produkter hun ønsker og derefter gå smertefrit igennem betalingen.

Jeg ønsker dig alt held og lykke Yes

Vh. Kasper
SEDIA.DK

Tilmeldt 13. Aug 11
Indlæg ialt: 80
Fra  AnalyzeMe Skrevet kl. 10:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Mathias Clausen:

Hej Amino,

Jeg er ved at finpudse min webshop og kunne derfor rigtig godt tænke mig noget feedback på hvad i synes kunne være bedre. 

Jeg vil sætte stor pris på hvis i lige vil bruge lidt tid på at kigge siden igennem, og komme med noget feedback

Webshoppen er: www.trendydeal.dk

Med venlig hilsen
Mathias Clausen

Hej Mathias,

Jeg vil anbefale, at du tester din webshop i vores Gratis SEO værktøj

Her kan du hurtigt få gode input til det SEO relaterede.

Link til analysen: SEO Værktøj

Ønsker du at høre om muligheden for at kickstarte salget via Google Adwords, køre vi lige nu med gratis oprettelse, du er meget velkommen til at skrive til os på info(at)analyzeme.dk eller ringe på 71 99 82 00.

Vi sidder klar på telefonen og svarer hellere end gerne på spørgsmål.

Med venlig hilsen

Dannie Ågren

Har du prøvet SEO Insight gratis Dansk SEO værktøj, ellers gør som 25.000 andre

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)