Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SEO, forfatte korte salgstekster...

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 21. Nov 11
Indlæg ialt: 131
Skrevet kl. 13:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har en webshop som nu skal blive til flere og i den forbindelse har jeg kigget lidt på mine link og fået skrevet nogle beskrivelser og lavet metadata.

Utroligt nok så har jeg ikke haft nogle metadata på min side før og alligevel er den helt i top på google.

Men jeg er ikke den store forfatter og kan udfærdige en kort salgs tekst udfra mine keywords til beskrivelse på google osv.

Er der nogen der ved om der er nogen med forstand på salg, kommunikation der kan hjælpe mig med at skrive disse tekster og hvad man skal give for det?

/Magnus

Fra Odense
Tilmeldt 15. May 16
Indlæg ialt: 45
Fra  Alfabeto ApS Skrevet kl. 14:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Magnus

Du skal være meget velkommen til at oprette en bruger på Alfabeto's Platform - det er ganske gratis. 

Platformen fungerer som et mødested for tekstforfattere og kunder. Jeg er sikker på, at du vil finde et godt match derinde, der kan hjælpe dig med tekster til din webshop.

Du har mulighed for at kommunikere med tekstforfattere, få fuldt overblik via Dashboard, downloade opgaver, fakturaer, mv. Med andre ord, så er der tale om en alt-i-én-løsning, der gavner brugeren, så man kan bruge tiden på øvrige opgaver. 

Læs mere om Alfabeto her.

Med venlig hilsen

Christian 

Fra Aarhus
Tilmeldt 14. Jul 14
Indlæg ialt: 31
Fra  Din Tekstforfatter Skrevet kl. 14:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Magnus,

Er det metabeskrivelser du skal bruge til siden, eller tænker du mere på konkrete produktbeskrivelser?

Jeg tror bestemt jeg kan hjælpe dig med det i hvert fald :-) 

Skriv evt. en mail på nicky@dintekstforfatter.dk - så kan vi jo lige snakke lidt nærmere om det.

De bedste hilsner,

Nicky

Fra Hørsholm
Tilmeldt 17. Feb 11
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 14:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Christian,
Der er en del links, som ikke fungerer. I hvert fald på mobilen.
Lyder ellers som en interessant platform.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)