Jeg har på det seneste, gået lidt rundt og tænkt over hvad et leasing firma kræver at opstarte, udover en sort sæk med penge til køb af biler. Det jeg konkret går og tænker på, er hvordan man laver en kunde kontrakt når det kommer til privat, erhverv og split leasing, hvad man så skal være opmærksom på, hvordan man så behandler sagen videre med skat, ang. registreringsafgiften og nummerplade til kunden, hvordan vil det så være med "finansering", da jeg tænker på at, et leasingfirma mere er et finansering selskab. Det er så det jeg lige går rundt og har i tankerne, så hvis der er nogle herinde som har styr på det, og er villig til at dele deres viden, hvilket jeg vil sætte en stor pris på, og selvfølgelig er også åben for at modtage mere viden, end mine spørgsmål til det, så jeg har en anelse og hvad jeg kommer til at hoppe ud i. |
Brug søgefunktionen. Der har været flere indlæg omkring det.
http://www.skat.dk/SKAT.aspx?oId=2234543 - her kan du også læse noget om det