Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp mangler ideer til en virksomhed!?!

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 28. Dec 16
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 18:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, aminoer 

jeg søger nogle ideer til en virksomhed som skal være en form for hobby-virksomhed ved godt det lyder tamt men skal også kunne passe min skole ved siden af. Så hvis du har nogle ideer til sådan en virksomhed vil jeg meget gerne hører den 

ps. hvis du selv har eller kender nogen der har sådan en virksomhed vil jeg meget gerne hører hvad det går ud på. Vil lige understrege er ikke ude på at stjæle nogle ideer.

Fra Aalborg
Tilmeldt 14. Apr 17
Indlæg ialt: 330
Skrevet kl. 19:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad har du af kompetencer? Formoder det er fordi, du syntes, at det kunne være spændene at være selvstændig? Så det er ikke så meget for, at få en ekstra indkom, men oven i det, så spændingen der tiltrækker dig? I modsætning ved at have et studie job.

Du skal vide dine nuværende evners begrænsninger, og økonomiske begrænsninger, hvad er du dygtig til, og hvor mangler du kompetencer! Og har du lyst/tid/mulighed for at få de manglende kompetencer?

Siden du er i skole (uni, gymnasium, folkeskole? osv) Så skal det være noget, hvor du har begrænset udgifter. Da din privat økonomi, vil sandsynligvis have en grænse for investering.

Men du skal også tænke på, hvad der kunne interessere dig, da en forkert forretnings ide, måske bare vil give dig rynker i panden, i stedet for på smilebåndet.

Skriv lidt flere oplysninger om dig selv, og du vil måske få nogle ideer fra folk, men skriv selvfølgelig ingen personfølsomme oplysninger!

Mvh Allan

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)