Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Trænger til input!

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 2. Mar 17
Indlæg ialt: 7
Fra  Mor-Shopper Skrevet kl. 21:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej med jer i Amino land Wink

Som overskriften lyder trænger jeg til input omkring min webshop.

Lidt baggrund ... Jeg overtog shoppen pr 1/1-17 og havde en super 1. måned, derefter er det gået seriøst ned af med ordre. For at mindske mine omkostninger har jeg for nyligt flyttet host til One.com og jeg har efterhånden stirret mig blind på siden. Jeg ved der skal gøres en del med billeder endnu, og jeg knokler derudaf med SEO tekster. Men er der noget der springer jer i øjnene som skal gøres anderledes? 

www.mor-shopper.dk 

På forhånd tak for alle svar Angel

Tilmeldt 26. Dec 16
Indlæg ialt: 117
Skrevet kl. 22:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hjælper gerne, ikke at alt jeg skriver er rigtigt men er mit første indtryk af siden.

Forsiden er noget kedelig, min første tanke var, er det overhovedet en webshop? Der mangler produkter på forsiden.

Dine andre sider er også lidt kedelige at se på. Jeg er normalt til simple webshop, men din er lige simpel nok for mig.

Hvis jeg nu gerne vil ringe og stille et spørgsmål, hvor finder jeg så et telefonnummer?

Hvad kan jeg betale med, det kan jeg først se når jeg ligger en vare i kurven, selv om du har en menu der hedder betaling.

Som du skriver kan dine billeder godt tåle at blive rettet lidt til, de fleste modeller mangler hovedet.

Går man f.eks ind under graviditets bukser har du en overskrift i en størrelse, så er der en sætning i en minde skrift størrelse som går over i endnu mindre skrifttype, er lidt forvirrende at se på

Det var lige hvad jeg tænke efter at have kigget 3 min på din shop.

mvh.

http://posterstyle.dk

Tilmeldt 20. Mar 16
Indlæg ialt: 64
Skrevet kl. 22:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej.

Troede til at starte med at det var en blog..

Brug lidt tid på at få det til at ligne en shop lige så snart en kunde kommer ind på siden..

Men priserne ser fair ud og tøjet er pænt efter min mening..

Lidt større udvalg af de forskellige produkter til den gravide kvinde og evt også lidt mere baby tøj.. og måske endda lidt unikke baby ting som fx. Specielle sutteflasker og andet i den stil..

Når den gravide kvinde alligevel shopper på din side så kan få lidt impuls køb ned i deres kurv 😀

Tilmeldt 9. Sep 13
Indlæg ialt: 92
Skrevet kl. 09:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Louise,

Som der også er blevet nævnt, så ligner hjemmesiden en blog, når man lander på forsiden. Du skal gøre det tydeligt, at det er en webshop. Så jeg vil helt klart anbefale dig at få nogle produkter på forsiden. Derudover kunne du prøve at tilføje nogle salgsargumenter på siden (evt. i headeren), som fortæller hvorfor man skal handle hos dig. Det kan være noget alá "Fri fragt over xxx" eller "Gratis retur op til xx dage". Det ville også være med til at gøre det klart for de besøgende lige fra start, at det her er en webshop.

Jeg ville ændre på menuen, så du ikke skal under "shop" for at finde dine produktkategorier. Hvis du får produktkategorierne op i menulinjen, vil det også være nemmere at se, hvad man kan handle, lige i det øjeblik man lander på hjemmesiden.

Der mangler også noget, som skaber tillid. E-mærke, webshop-mærke, Trustpilot, Facebook feed eller noget andet, som viser at andre også handler her, og er glade for det. Det er vigtigt, at dine potentielle kunder føler sig trygge, når de handler hos dig.

Derudover er der en del SEO ting, som du kan forbedre på, hvis du du vil have flere besøgende ind på hjemmesiden. En af de ting du specielt skal fokusere på der, er at få flere til at linke til din hjemmeside. Der er du lidt bagud i forhold til konkurrenterne.

Det var bare lige lidt af det, jeg først kom i tanke om. Du er velkommen til at skrive til mig, hvis du vil have noget uddybet 😊

Jeg hjælper virksomheder med at sælge mere ved at arbejde med online markedsføring. Se mere på https://asento.dk/

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)