Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

ang indeksering af site på MSN search

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Hillerød
Tilmeldt 16. May 06
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 15:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer.

 

Jeg har arbejdet på at søgemaskineoptimere mit site, og vi ligger nu helt utroligt godt på google med både dansk svensk og norsk site, men problemet er at jeg kan se at vi slet ikke er indexeret på msn live search - eller jubiis netsøgning for den sags skyld.

 

Hvad kan det skyldes?

Siden blev indexeret af google i august 2007 første gang! 

Fra Chlorakas
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 2169
Skrevet kl. 19:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Live er ikke så hurtig til den slags for tiden. Og slet ikke i forhold til Google, som virkeligt har sat farten i vejret nu.

Prøv evt at tilmelde dit site i Live Webmaster Tools og se om ikke der sker noget i løbet af en måned. http://webmaster.live.com/

Hilsen Anders

Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com
Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum.  Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding. 

Fra bagsværd
Tilmeldt 28. Mar 06
Indlæg ialt: 164
Skrevet kl. 22:45
Hvor mange stjerner giver du? :

På et af vores sites loggede vi de bots der kom forbi for at kunne sammenligne deres crawl frekvens, vi kunne se at google i snit kom forbi 2 gange dagligt næsten altid på sammetid, yahoo dukkede op 1 gang dagligt mens msn kom forbi 1 gang om ugen - kan ikke helt huske tallene, men jeg tror du forstår hvor jeg vil hen.

så med msn/live tager det bare meget længere tid, det kan være det er derfor de vil have fingrene i yahoo. 

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)