Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

hjælp til prestashop login sti

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 8. Feb 16
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 12:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle sammen

Jeg fik i foråret et mands firma til at sætte en prestashop webshop for mig. Alt gik fint, men på grund af andre omstændigheder blev webshop projektet udsat fra min side af. 

Mit problem er nu følgende, jeg kan ikke huske stien til mit login siden som administrator.  Lige gyldig hvad adresse jeg skriver kommer jeg kun tll siden: vi er snart tilbage, vi er ved at opdatere webshoppen.

Jeg har prøvet at kontakte det firma der har sat webshoppen op, men på grund af ferie tid, går der for langt tid til han er tilbage. 

så var det jeg tænkte kan man ikke se det et andet sted?  jeg har fuld adgang til ftp, webhotel osv  ved bare ikke hvor jeg skal lede.

Håber der er en venlig sjæl der hjælpe mig med at finde min login sti til hjemmesiden.

På forhånd tak

Mvh Pold

Tilmeldt 31. Mar 17
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 13:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Typisk hedder det blot din-adresse.dk/backend. Ellers kan du gå ind på din ftp server(roden), og tjekke hvad mappen hedder (plejer at være i stil med, backend, backend(en masse tal), admin(en masse tal) m.m.).  :-)

Fra Chiang Mai
Tilmeldt 31. Aug 09
Indlæg ialt: 2220
Fra  Move Marketing Co., Ltd. Skrevet kl. 13:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Pold,

Den almindelig sti plejer at være /manager/

Mvh.

Fra København
Tilmeldt 31. Jul 15
Indlæg ialt: 805
Fra  PashminaWear Skrevet kl. 13:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Login til administrationsdelen i Prestashop hedder domæne.com/adminxxxxxxxx hvor x'erne er nogle tilfældige tegn. Hvis du har andgang til serveren med FTP kan du der se hvad admin mappen hedder.

Luksus accessories i cashmere, silke og yak. Cashmere tørklæder, sjaler og poncho.

Tilmeldt 26. Dec 16
Indlæg ialt: 117
Skrevet kl. 13:42
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg bruger xxxxxx/Backoffice/index.php

http://posterstyle.dk

Tilmeldt 8. Feb 16
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 20:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle

takker for hjælpen

jeg prøvede med xxxxx.dk/manager   som der blev foreslået og det virkede.

mvh Pold 

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)