Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Partner til Markedsføring

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Viborg
Tilmeldt 24. Sep 10
Indlæg ialt: 737
Fra  Webdesign, Niels Madsen Skrevet kl. 12:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Untitled C.:

Kære Aminoer

Havde ellers en partner til at stå for markedsføringen af https://UniqueClothing.dk men hun er hoppet fra, så nu leder jeg efter en ny.

Vi er lige nu tre i alt men hvis der kommer en fjerde så bliver indtægterne delt i fire.

Håber der sidder en derude som kunne være interesseret selv efter denne korte tekst?

Med Venlig Hilsen

Andreas

https://itwebsite.dk

Tilmeldt 13. Mar 17
Indlæg ialt: 87
Skrevet kl. 14:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kunne godt tænke mig at høre lidt mere om din ide, samt hjemmeside. Men ikke mindst hvad står du selv for. Og hvad for en markedfører søger du

Tilmeldt 7. Jun 12
Indlæg ialt: 140
Skrevet kl. 08:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Aminoer

Har været i kontakt med nogle forskellige men har desværre ikke fået aftalt noget konkret endnu så nu prøver jeg igen for at høre om der slet ikke er nogle som kunne tænke sig at rode lidt rundt på de sociale medier?

Med Venlig Hilsen

Andreas

Tilmeldt 13. Mar 17
Indlæg ialt: 87
Skrevet kl. 11:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Det ville måske være en lidt bedre ide at skrive lidt, om hvad for en markedførings person du leder efter. Hvad skal personen kunne inde for det, så vil det måske være letter at få lidt nemmere kontakt. Fordi så er der måske en der sidder og læser det igennem, og måskevil personen skrive til dig fordi personen selv. Mener at have de ting som du selv står og mangler, det vil måske gøre det lettere for dig selv. Men også selve partneren du søger,

Skriv lidt om hvad det er du søger inden for markedføring, fordi det kan være mange ting. Måske en til at rette seo indlæg, men det kan også måske du skal have en der kan finde ud af og skrive. Uden nogen fejl og mangler, eller måske er det en der skal skrive presse meddelse eller noget helt andet. Der er mange ting i det bare uden videre.

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)