Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Abbonomentsbaseret script

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 14. Feb 16
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 21:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle. 

Jeg står overfor at skulle til at lave en abbonomentsbaseret hjemmeside, men jeg er lidt i vildrede omkring hvilket script jeg skal bruge. Er der nogle som har erfaringer med sådan et og i så fald kan anbefale et? 

På forhånd tak. 

Mvh. Mathias 

Tilmeldt 11. Dec 15
Indlæg ialt: 200
Skrevet kl. 21:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mathias,

Hvis du overvejer at bruge en Wordpress/Woocommerce løsning, så kan du anvende Woocommerce Subscriptions, som håndterer det super godt.

Det er i hvert fald en relativ nem løsning at sætte op, selvfølgelig forudsat at du vil anvende Wordpress.

Shopify har desuden også noget gode muligheder for subscriptions og recurring payments.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 15. Jul 13
Indlæg ialt: 688
Fra  www.sedia.dk Skrevet kl. 11:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mathias,

Jeg vil helt klart anbefale dig, at du får designet en hjemmeside i Photoshop, hvorefter den blot udvikles hardcoded til HTML / CSS. Så tilkobler du bare f.eks. Reepay til betalingen.

Så står du tilbage med en lynhurtig hjemmeside, der ikke behøver at loade et CMS system og et skræddersyet design (Photoshop).

Mht. betalingen og SSL certifikat, så skal du ikke have nogle bekymringer. Når kunden klikker "køb", så ryger de bare direkte over i Reepays vindue, der er meget stærk og høj konvertingsmæssigt.

Hiv bare fat i mig på 31360737 (også hele weekenden - ingen problem) eller Kasper@sedia.dk, hvis du har spørgsmål eller bare vil snik-snakke.

Vh. Kasper
SEDIA.DK

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 15. Jul 13
Indlæg ialt: 688
Fra  www.sedia.dk Skrevet kl. 14:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mathias,

Fik du et svar på dit spørgsmål, som du også kunne bruge til noget?

Vh. Kasper
SEDIA.DK

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)