Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Iværksætter video-serie - Vi søger erfarne iværksættere!

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 9. Sep 13
Indlæg ialt: 92
Skrevet kl. 13:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino,

Min forretningspartner Casper Edens og jeg har et startet en video-serie, som vi kalder "Venture". I Venture kan man følge med i vores hverdag som unge iværksættere. Men da vi grundet vores unge alder, ikke har så meget erfaring at dele ud af endnu, vil vi meget gerne have nogle erfarne iværksættere med i nogle af videoerne.

Derfor søger vi lige nu erfarne iværksættere, som har gode historier at fortælle og erfaringer at dele ud af. Vi kommer meget gerne ud og besøger din virksomhed, så det bliver så nemt for dig som muligt. Vi tager altid udgangspunkt i konkrete problemstillinger/spørgsmål, som vi selv har, også snakker vi ud fra det. Det er altså ikke "klassiske iværksætter interviews" hvor man bare fortæller sin historie. Vi er altid 100 % ærlige, og klipper meget lidt i vores materiale, så det bliver så ægte som muligt. Episoderne får på nuværende tidspunkt i gennemsnit ca. 1000 visninger på Facebook og 50 visninger på Youtube.

Lyder det som noget for dig, eller kender du en, som ville passe godt ind i formatet, så vil jeg meget gerne høre fra dig i en privat besked.

Vi har for nyligt besøgt Rasmus Madsen fra Dinero og Niels Olsson fra Saxis, som der snart kommer interviews op med. Indtil videre kan du se denne vlog fra dagen, som giver en god fornemmelse af, hvad det er vi laver.

Jeg hjælper virksomheder med at sælge mere ved at arbejde med online markedsføring. Se mere på https://asento.dk/

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)