Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Wordpress - database needs to be repaired - HJÆLP

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Odder
Tilmeldt 14. Oct 15
Indlæg ialt: 31
Fra  Escape In Time Skrevet kl. 11:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino,

Jeg er næstformand/kasserer i en frivillig forening, og en af mine arbejdsopgaver er at håndtere vores hjemmeside, som er lavet i Wordpress. Jeg er ikke ligefrem nogen haj til det, men har da løst alle opgaver uden problemer, lige indtil for to dage siden. Når jeg forsøger at logge ind på foreningens hjemmeside www.esport-odder.dk/wp-login møder jeg denne fejlmeddelelse:

One or more database tables are unavailable. The database may need to be repaired.

Jeg har allerede forsøgt at repair vores database, og diagnostikken siger at alle tabeller er okay, så det er ikke der problemet ligger. Jeg aner virkelig ikke hvad der kan være i vejen, og jeg har forsøgt mig med mange artikler på nettet.

Nogen som kan hjælpe?

Mvh Klaus Agesen

Tlf: 20323515

mail: esportodder@gmail.com

Tilmeldt 13. Jul 13
Indlæg ialt: 510
Skrevet kl. 12:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi anvender ikke samme webhost, men de gange jeg har fået samme fejlbesked, så har det været en fejl som min webhost har kunne rette. Så forsøg at kontakte deres support hvis du ikke allerede har gjort dette.

Fra Odder
Tilmeldt 14. Oct 15
Indlæg ialt: 31
Fra  Escape In Time Skrevet kl. 12:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej sirene,

Jeg har Gigahost og har skrevet til dem, men her efter 32 timer mangler jeg stadigvæk at få et svar. Jeg må vente lidt længere :-)

tak for svar

Fra Odder
Tilmeldt 14. Oct 15
Indlæg ialt: 31
Fra  Escape In Time Skrevet kl. 09:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvor er det altså bare latterligt. Min hjemmeside har været nede i over 48 timer, og Gigahost svarer slet ikke på mine beskeder. De er umulige at komme i kontakt med.

Andre der har problemer med dem og deres hosting?

Jeg gad godt vide om det kun er min hjemmeside den er gal med eller om mange andre har samme problem.

Fra Randers
Tilmeldt 3. May 15
Indlæg ialt: 151
Fra  Grafikr ApS Skrevet kl. 12:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Klaus, 

Vil du sende mig en mail på ehj@grafikr.dk, så kan vi lige tage et kig på det og se om der er gået noget galt i dine filer? Jeg vil gerne have adgang til FTP. 

Vi arbejder utrolig meget med WordPress og har en uddannet datamatiker i vores team, som også har styr på databaser. Så mon ikke, vi kan redde din side. 

Fra kkk
Tilmeldt 13. Jun 15
Indlæg ialt: 29
Fra  ' Skrevet kl. 13:04
Hvor mange stjerner giver du? :

MVh

Fra kkk
Tilmeldt 13. Jun 15
Indlæg ialt: 29
Fra  ' Skrevet kl. 11:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej
Hvordan fik du løst dit problem? Hvis ingen her i din tråd har ramt plet, så skriv gerne hvordan du fik det løst problemet

MVh

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)