Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger hjælp til udvikling af App til lystfiskere - Delt ejerandel

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Lendum Nær Hjørring
Tilmeldt 18. Dec 15
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 10:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino brugere.

Som aktiv lystfisker, bruger jeg ofte timer på mange hjemmesider og diverse forums, for at hente informationer omkring lystfiskeri generelt. Heraf opstod ideen til en app, som skal virke som bindeled mellem lystfiskere til deling af erfaring. Mig bekendt findes det ikke endnu. Ikke ordentligt ihvertfald.

Jeg har ikke en dyt forstand på app udvikling, men jeg ved en hel del om lystfiskeri samt salg generelt.

Da jeg heller ikke har nogen penge, så skal det være sammen med nogen, som tror på ideen og vil udvikle uden løn -  Vi deler lige ejerandele af app.

De/den optimale partner vil være.

I stand til at udvikle en sådan app til både Ios og Android.

Kan arbejde med projektet i sin fritid uden løn.

Lokaliseret i Nordjylland, da jeg bor heroppe.

Lystfisker

Til interesserede så kontakt mig her på Amino eller mail morten-cassoe@hotmail.com

God dag til alle, og som lystfisker er jeg en af de få, som nyder når det regner meget, og der kommer vand i åen :)

Lidt læsning omkring potentiale ved at satse på lystfiskeri.

http://www.fiskogfri.dk/lystfiskeri-i-danmark/

-Morten 

Tilmeldt 2. Feb 16
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 00:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Morten

Jeg har lavet tråden http://www.amino.dk/forums/t/286698.aspx#1768724

Faldt over din tråd, da jeg lavede lidt research på hvem der ellers har lavet nogle lystfisker app's.

Lader til jeg har samme problem som dig. Har dog fået mere respons. Desværre ikke rigtig nogen som kan/vil lave det.

Før noget iværksætteri bliver rigtig godt, tror jeg på programmet skal laves af de samme som ejer produktet. Helst en programmør, app udvikler, marketing type. mm. Som nok også burde være lystfiskere, både så vi lever i samme verden, men også for at få engagement og passion.

ikke bare tjene nogle $ for at lave et produkt til nogle andre. Hernæst er sådan et digitalt produkt, noget som er i konstant forandring og udvikling i takt med brugerne tager det til sig. Så dur det bare ikke at have en eller anden ekstern til at sidde med magten når der skal ændres noget. eller alternativet at hyre nogle andre til at videre udvikle på andres arbejde.

Jeg har overvejet at kontakte nogle af de folk som har udviklet andre lystfisker app's.

MVH

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)