Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Findes der et billigt fragt firma til pakker,

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Findes der et billigt fragt firma til pakker, når man ikke har et cvr nummer, ( opstart af lille webshop)

Hvordan har I løst jeres forsendelser?

Tilmeldt 26. Dec 16
Indlæg ialt: 117
Skrevet kl. 21:50
Hvor mange stjerner giver du? :

http://posterstyle.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak

Det var dog smart.

Bruger I selv dette fragt firma

Tilmeldt 26. Dec 16
Indlæg ialt: 117
Skrevet kl. 22:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Nej bruger pakkelabel.dk da jeg har CVR. Er der en grund til du ikke oprettet et CVR?

http://posterstyle.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:24
Hvor mange stjerner giver du? :

PMV /CVR  Er bare rigtig meget i tvivl om hvad jeg skal: fordele og ulemper ved Regnskab  fordele og ulemper ved indkøb.
Er ved at oprette en lille webshop ved siden af mit fuldtidsjob

Tilmeldt 26. Dec 16
Indlæg ialt: 117
Skrevet kl. 22:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er ikke ekspert inden for cvr.

Min shop er også noget jeg køre ved siden af fuldtids jobbet. Laver du en enkelmandsvirksomhed kræver det ikke at du indberetter regnskab til skat. Dit overskud skal indberettes til skat på din årlige årsopgørese ( den private ) og det samme skal evt. Underskud, har du underskud kan det trækkes fra din personlige indkomst. Har du overskud vil du skulle betale skat af dit overskud via din private trækprocent ( håber det giver lidt mening ) 

Har du lavet nogen aftaler med leverandør endnu ( hvis du har nogen ) tror de fleste vil kræve at du har CVR nummer hvis de skal handle med dig.

http://posterstyle.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for det fine svar , det gav stor mening.

Tilmeldt 22. Mar 17
Indlæg ialt: 42
Fra  www.pakke.dk Skrevet kl. 13:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Larsen

Nu skriver du ikke så meget om hvad du sender, og så er det svært at sige noget entydigt om priser. Men hos Pakke.dk har vi ofte de billigste fragtpriser. Det gælder dog primært pakker over 5 kg, og internationale forsendelser. Generelt søger vi ikke at være de allerbilligste, fordi vi vægter sikkerhed og kvalitet meget højt, og det kræver en god kundeservice. Det går til gengæld ganske godt. Vi har i hvert fald ligge på top 3 i branchen på Trustpilot i mange år efterhånden.

Du kan selv tjekke priser på Pakke.dk og hvis det drejer sig om regelmæssige daglige/ugentlige forsendelser, er det også muligt at skærpe priserne yderligere. Du er altid velkommen til at kontakte os på mail, telefon eller chat. Smile

Mvh

Nicolaj

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Mine varer er kort bøger, stene, Airspay. ikke store vare. 

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)