Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Avance på Gavekort

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 28. Jun 17
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 16:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle, 

Jeg har gået med tanken om at starte en hjemmeside op, hvor folk har mulighed for at købe gavekort til diverse service. Det kan f.eks. være rengøring, havearbejde, fliserensning, vinduespudsning, personlig træner, hypnotisør, wellness, bartender til havefesten, klovne optræden til børnefødselsdagen, en DJ til den 18 åriges fødselsdag og meget mere.

Så vidt jeg kan søge mig frem til findes der ikke på nuværende tidspunkt én side som tilbyder dette. Det er dog muligt, hvis man søger specifikt efter de enkelte tjenester. Tror I det er fordi der ikke er et marked for det eller fordi der bare ikke er nogen som har gjort det? 

Jeg har overvejer samtidig også at tilbyde gavekort til fysiske butikker, som man kender det fra mange andre sites fx. gaverkortet.dk.

Gad vide hvordan avancen er på salg af gavekort til fysiske butikker, som f.eks. Matas, Tøjeksperten osv. 

Jeg vil meget gerne høre jeres tanker omkring dette. 

mvh Daniel. 

Tilmeldt 9. Jun 17
Indlæg ialt: 27
Fra  danmik ivs Skrevet kl. 17:21
Hvor mange stjerner giver du? :

hej daniel

jeg tror ikke det bliver en go ide da der findes rigtig meget på market ang gave kort.

som jeg ser det og selv har prøvet at få gave kort til div syntes jeg ikke at service er godt nok for det skal være billigt og sammentidig reklame for den enkelte virksomhed.

sådan noget som smartbox og hvad de nu hedder har problemer med kunder der klager over service og her skal du huske at lave den rigtige aftale med det enkelte firma hvor du ikke får bøvl.

jeg kører selv et reklame firma så hvis du har brug for hjælp siger du bare til

mail@danmik.dk

mvh dan

Tilmeldt 28. Jun 17
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 04:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Dan, 

Tak for svar og din mening. Jeg er enig I at man skal vælge sine samarbejdspartnere med omhu,  da man er meget afhængig af kvaliteten af deres service. 

danmik ivs:
jeg tror ikke det bliver en go ide da der findes rigtig meget på market ang gave kort.

Ja der er mange aktører på banen, men de har mest fokus på oplevelses gavekort samt gavekort til de fysiske butikker. Tanken var så at adskille sig fra dem ved at tilbyde services i stedet eller er det helt håbløst?

mvh Daniel

Tilmeldt 9. Jun 17
Indlæg ialt: 27
Fra  danmik ivs Skrevet kl. 18:37
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg vil sige at marked er hårdt presset men det er værd at prøve hvis du mener at ide er go.

jeg vil gerne hjælpe med at lave billig reklame for dig når du sø sætter den

mvh dan

Fra Aarhus C
Tilmeldt 20. Jul 17
Indlæg ialt: 18
Fra  Dalbøgesejendomsservice ApS Skrevet kl. 10:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Daniel,

Jeg synes umildbart at det lyder rigtigt spænende!

Jeg har selv et lille ejendomsservice firma hvor vores primære ydelse er trappevask, og vores fokus er netop på at levere en grundig og stabil trappevask som kunderne bliver glade for. Men nok om mig :)

Jeg tænkte egentligt at det var sådan noget der kunne være helt oplagt for dig at formidle gavekort til? Lad mig endelige høre fra dig hvis det er :)

Med ønsket om en god dag,
Dalbøges Ejendomsservice ApS

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)