Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Svensk SEO / links

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 1. Jun 16
Indlæg ialt: 281
Fra  www.MyNewArt.dk Skrevet kl. 22:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg er pt. igang med at udvide til Sverige med mynewart.se

I den forbindelse skal jeg have lavet noget SEO - herunder især linkbuilding.

Kan I anbefale nogle firmaer/personer, der har styr på dette? Mine svenske færdigheder - eller mangel på samme - giver mig ingen brugbare resultater på Google.

Mvh.

Malthe

Flotte, abstrakte og billige malerier - Allesammen håndmalet og i rigtig god kvalitet - Besøg galleri mynewart - Malerier til salg.

Tilmeldt 1. Jun 16
Indlæg ialt: 281
Fra  www.MyNewArt.dk Skrevet kl. 23:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Prøver lige igen. :)

Mvh

Flotte, abstrakte og billige malerier - Allesammen håndmalet og i rigtig god kvalitet - Besøg galleri mynewart - Malerier til salg.

Fra Herning
Tilmeldt 30. Nov 14
Indlæg ialt: 153
Fra  Riis Media Skrevet kl. 12:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du selv vil arbejde lidt med det, så har Henrik Bondtofte lige lanceret Linkklubben på Svensk, som du kan få linkmuligheder ud af :-D

Han kan også hjælpe dig med at lave Svensk SEO, og det samme kan s360. Dog er det veletablerede bureauer, så du skal regne med at komme til at betale hvad det koster for det ;-)

Laver systematisk leadgenerering med LeadMotoren - til B2B SaaS, konsulenter og IT virksomheder der vil skalere op.

Tilmeldt 1. Jun 16
Indlæg ialt: 281
Fra  www.MyNewArt.dk Skrevet kl. 13:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for svaret. :)

Ja, jeg er bekendt med den svenske linkklub.

Jeg har også fundet et par stykker til den svenske linkbuilding nu, til nogle ganske fine priser :)

Flotte, abstrakte og billige malerier - Allesammen håndmalet og i rigtig god kvalitet - Besøg galleri mynewart - Malerier til salg.

Fra København
Tilmeldt 31. Jul 15
Indlæg ialt: 805
Fra  PashminaWear Skrevet kl. 13:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Er det noget du vil dele :)

Luksus accessories i cashmere, silke og yak. Cashmere tørklæder, sjaler og poncho.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)