Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

positiv kritik på min nye hjemmeside

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)
Tilmeldt 17. Dec 13
Indlæg ialt: 166
Fra  Zorbas Skrevet kl. 19:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg har endeligt blevet "færdig" med min hjemmeside zorbas.dk og vil høre om dem som er gode til SEO og generelt hjemmesidedesign, har lyst til at komme med ideer, forbedringer og positiv kritik?

Det skal siges at alt ikke er helt på plads, men kunne alligevel være fedt at få ideer og positiv kritik med på vejen.

Af plugins bruger jeg: EWWW image optimizer og har også brugt smushit og sletter efter op timering, fast velocity minify (better minify var ikke så god igen synes jeg), SG optimizer/supercacher, yoast SEO. Og så bruger jeg cloudfare ved siden af.

Jeg kunne godt tænke mig at optimere siden endnu mere. Noget jeg ikke ranker så godt på er:

1. Remove query strings from static resources

2. Minimize DNS lookups


Takker :)

Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2813
Skrevet kl. 19:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Sjovt at du kun vil have "positiv kritik" , saa hvis man har noget negativt at sige om din side  såååå  ... :)

Naa men i footeren noget en linje som ik skal være der

Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2813
Skrevet kl. 19:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg savner en OM OS og en KONTAKT OS side

Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2813
Skrevet kl. 19:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 17. Dec 13
Indlæg ialt: 166
Fra  Zorbas Skrevet kl. 20:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Jo, selvfølgelig må det godt være negativt. Men kritikken er jo den lidt negative del mens positiv er den positive del :)

Jeg har overvejet "om os" side men er ikke sikker på den virkelig er nødvendig. Hvor vigtig er den egentlig?

Det samme med græsk buffet og græsk vin siger du? er ikke helt med her.

Det ser ud til at min side er nede fra hosting, håber den er oppe hurtigt igen.

Tilmeldt 17. Dec 13
Indlæg ialt: 166
Fra  Zorbas Skrevet kl. 20:06
Hvor mange stjerner giver du? :

den er en fejl som jeg kan skjule men vil gerne finde ud af hvordan jeg på den rigtige måde kan rette fejlen og ikke bare skjule den.

Men det bliver fikset når der er en der ved hvad problemet er og lige kan sige at jeg fx. bare skal sætte to prikker eller andet.

Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2813
Skrevet kl. 20:18
Hvor mange stjerner giver du? :

lech07:

Jo, selvfølgelig må det godt være negativt. Men kritikken er jo den lidt negative del mens positiv er den positive del :)

Jeg har overvejet "om os" side men er ikke sikker på den virkelig er nødvendig. Hvor vigtig er den egentlig?

Det samme med græsk buffet og græsk vin siger du? er ikke helt med her.

Det ser ud til at min side er nede fra hosting, håber den er oppe hurtigt igen.

OM OS er meget vigtig, jeg vil sige specielt til en forretnings om din, saa kunderne kan læse om hvem du/I er , hvem de køber et produkt af, hvem de for hjem i stuen.

Og en KOntakt side saa man kan ringe - skrive en mail og stille spørgsmaal

græsk buffet og græsk vin siger du?   -  det er samme fejl 500

Fra Ølstykke
Tilmeldt 28. Jul 11
Indlæg ialt: 479
Fra  Move2 - Danmark Skrevet kl. 20:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Fra Kolding
Tilmeldt 26. Apr 17
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 16:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Zorbas.

tillykke med hjemmesiden, og det rigtig flotte resultat. 

Set med seo øjne er der mange ting du har lavet, men der er også meget der ikke er lavet, og meget der kan forbedres. 

Eksempelvis har du flere H1'ere på mange af dine kategori sider, som gør at google har svært ved at forholde sig til, hvilken en de skal kigge på. 
Det samme med hvis du eksempelvis køber en bog med 2 overskrifter. Så er det også meget svært at vide hvad bogen egentlig handler om. 

Der er en lang række ting som man kan optimere på, og hvis du ønsker jeg uddyber yderligere, så send mig gerne en mail på mads@seo-service.dk

Tilmeldt 6. Sep 15
Indlæg ialt: 235
Skrevet kl. 21:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Performance-based Influencer Marketing - InfluencerFlow by SebastianHorberg.com

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)