Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Start af internetvirksomhed

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 26. Jun 17
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 20:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle. 

Jeg går med den drøm om, at state en internetvirksomhed, som skal sælge eksklusivt børnetøj og sko.
Men hvordan pokker får man fat på leverandørene bag de forskellige mærker? Jeg har snart søgt alle steder på nettet.

Jeg har lokaler til at starte stille ud, da jeg i starten blot vil gøre det i min fritid, og håbe på sigt, at jeg kan gøre det fuldtid.

Hvad skal jeg være forberedt på? Både økonomisk, men også af krav fra leverandørenes side? 


Er det svært at starte en internet virksomhed? Og er det overhovedet muligt at få fat på de leverandøre der besidder de "dyre mærker"? 

Håber i kan hjælpe mig lidt videre i min store drøm 

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46446
Fra  John Hannover Skrevet kl. 20:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er relativt vanskeligt at få fat i de store kendte brands. De vil ikke have deres varer liggende overalt til indbyrdes konkurrence.

vh John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 26. Jun 17
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 20:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Øv, så du mener ikke det er muligt at komme i gang med en en internetshop med salg af eksklusivt børnetøj?

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46446
Fra  John Hannover Skrevet kl. 21:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Intet er umuligt formentlig - men ja det er meget vanskeligt at få indkøbt større mængder af de store varemærker. De vælger forholdsvis få forhandlere og vælger dels nogen med en vis historik og meget sund økonomi som udgangspunkt - men det er jo bare at prøve løs

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Assens
Tilmeldt 28. Jul 15
Indlæg ialt: 224
Fra  OnlineItSupport Skrevet kl. 21:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej
Der er vanskligt men ikke at du ikke vil kunne gøre det med gå på mod

Heg kan anbefale FrontWeb til webshoppen da de er pænt gode til opstart billige priser og god kunde kontakt samt kan de give dig sparring gratis omkring opstart af brand og salg på nettet

/Mathias

Fra Assens
Tilmeldt 28. Jul 15
Indlæg ialt: 224
Fra  OnlineItSupport Skrevet kl. 21:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Frontweb.dk
Og deres mail kontakt@frontweb.dk

Tilmeldt 9. Sep 13
Indlæg ialt: 92
Skrevet kl. 07:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lotte,

Dem jeg kender som sælger børnetøj har fundet deres leverandørermesser, så det kunne måske være en god idé at deltage på messer for børnetøj mm. I forhold til krav fra leverandørens side, så kan det godt være lidt svært at få de gode mærker ind, hvis man er ren webshop. Det kan blive en del nemmere, hvis du har fysisk butik eller show room. Det kunne være, at du skulle overveje det, hvis du har lokalerne til det.

Det ret let at komme i gang med en webshop. Det svære er at få succes med den. Så jeg synes bare du skal springe ud i det, og se hvad fremtiden bringer. Jeg vil dog anbefale dig at se på, om du kan finde en niche på markedet, så du ikke skal konkurrere mod alle de store hele tiden. Så det kunne være, at du måske kunne finde nogle eksklusive mærker fra udlandet, som ikke er kendt i Danmark endnu og forhandle dem?

Held og lykke med projektet 😊

Jeg hjælper virksomheder med at sælge mere ved at arbejde med online markedsføring. Se mere på https://asento.dk/

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)