Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Korrekt bogføring af reklamation

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 7. Dec 15
Indlæg ialt: 13
Fra  Østjysk Outdoor ApS Skrevet kl. 20:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle sammen! 

Vi har fået vores første reklamation i vores biks (webshop) og er lidt i tvivl om hvordan den skal håndteres, rent administrativt i regnskabet.

Kunden får bare en ny vare, men hvordan skal jeg håndtere dette, kan selvfølgelig bare trække den ud af lageret, men vil gerne give kunden en ny kvittering der gælder d.d. skal man lave en kreditnota til kunden og så sælge hende en ny med kreditnotaen som "betaling"? 

Vi bruger billys billing til regnskab og webshoppen er prestashop, hvis det har noget at sige.

God aften :-)

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46446
Fra  John Hannover Skrevet kl. 20:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Enten bliver det bare et vareforbrug hvor du bekræfter i et lille brev med varen at den er omleveret dd og så er der ikke mere i det, du kan evt gemme lidt dokumentation på at der så var en vare der skulle kasseres hvis den koster lidt og skal kasseres - eller hvis du vil give kunden en ny faktura, så give hende både en kreditnota for den fejlbehæftede og en ny faktura på samme beløb - så er den jo dermed betalt

vh John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)