Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fragt muligheder fra Slovakiet

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 25. Jun 17
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 22:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino

Jeg har landet en dropshipping aftale med et firma fra slovakiet - helt præcist i Senica. Det vil derfor være sådan, at når mine kunder bestiller produkter fra min webshop, bestiller jeg dem fra leverandøren som sender dem direkte til kunden. Jeg undgår derfor indkøb til lager og andre udgifter til dette. Men... Der er opstået et problem i forhold til fragt. Kasserne der skal leveres er max 170 x 23 x 80 cm og vejer 15-20 kg. Firmaets normale leverandør kan desværre ikke sende disse til Danmark.

Er der nogen her inde der kender til gode billige fragtmuligheder i EU eller har en god løsning på mit problem? 

Jeg ser frem til at høre jeres svar.

Med venlig hilsen
Mikkel

Tilmeldt 22. Mar 17
Indlæg ialt: 42
Fra  www.pakke.dk Skrevet kl. 13:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mikkel

Hos Pakke.dk har vi ofte de billigste fragtpriser. Vi garanterer ikke laveste pris hver gang, men da kundeservice er vores egentlige fokus, får du som regel den bedste pris uanset, da kvaliteten af produktet (såvel transport som service) er blandt de allerbedste i branchen. Vi har ligget på top 3 i branchen på Trustpilot i mange år.

Du kan selv tjekke priser på Pakke.dk og hvis det drejer sig om regelmæssige daglige/ugentlige forsendelser, er det også muligt at skærpe priserne yderligere.

Mvh

Nicolaj

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12653
Skrevet kl. 14:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Nicolaj

Stop nu lige med at tæppebombe Amino men din reklame. 

Tilmeldt 22. Mar 17
Indlæg ialt: 42
Fra  www.pakke.dk Skrevet kl. 15:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Ikke nu igen Ravn! Da jeg skrev til admin og spurgte om det jeg gør her er forkert, fortalte de mig at det er helt fint, og en del af formålet med dette forum. Så er du ikke rar at stoppe din chikane? Har du en fragtvirksomhed som jeg truer gemt bag din anonyme profil?? Eller er du blevet bedt om at bestemme over andre brugere herinde? 

Forretningsmodellen bag Amino er blandt andet, at man som plus-bruger kan betale for retten til at reklamere for sig selv og bruge sig selv som eksempel, når man bidrager med kommentarer i diverse debatforaer. God etik i den forbindelse er transparens - der er ingen der er i tvivl om hvem jeg er. Men hvem er du Ravn? Er der noget du skjuler, siden du har så ondt i ****** over at andre iværksættere tilbyder deres hjælp og ydelser?

Fra Hjørring
Tilmeldt 15. Nov 10
Indlæg ialt: 471
Skrevet kl. 16:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Nøøøj, en PLUS-bruger!!!
Uanset hvad du har betalt er din spamming både barnlig og irriterende.
Det er vist en super idé at styre uden om pakke.dk

Tilmeldt 22. Mar 17
Indlæg ialt: 42
Fra  www.pakke.dk Skrevet kl. 11:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Jep - Pakke.dk er så frække at svare på trådstarters spørgsmål:

1986mer:

Er der nogen her inde der kender til gode billige fragtmuligheder i EU eller har en god løsning på mit problem? 

Jeg ser frem til at høre jeres svar.

Så jep - vi må hellere styre uden om firmaer der skriver den slags uopfordret spam...

...eller...

...næsten helt uopfordret spam...

...eller svar på et næsten ikke stillet spørgsmål... ...altså, cirka.

Ok, måske blev spørgsmålet faktisk stillet, og der blev svaret - MEN VI KAN IKKE LI DET! Så lad os styre uden om Pakke.dk.

For de er barnlige.

Og irriterende.

Skype-Giggle

Undskyld, jeg glemte PLUS-bruger.
De er også PLUS-bruger.
Så styr udenom.

MVh

Nicolaj - med hovedet den forkerte vej.

Fra Hjørring
Tilmeldt 15. Nov 10
Indlæg ialt: 471
Skrevet kl. 17:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Godt at du har fattet noget!

Det var muligvis ikke svaret på et spørgsmål, som virkede som spam, men hellere at du skrev det samme talentløse sludder i i en hel serie af gamle spørgsmål - jeg forventer ikke at du fatter forskellen og er glad for at blive bekræftet i aktivt at undgå pakke.dk og opfordre andre til at gøre det samme.

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12653
Skrevet kl. 22:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Nicolaj:
Så er du ikke rar at stoppe din chikane? Har du en fragtvirksomhed som jeg truer gemt bag din anonyme profil?? Eller er du blevet bedt om at bestemme over andre brugere herinde? 

Forretningsmodellen bag Amino er blandt andet, at man som plus-bruger kan betale for retten til at reklamere for sig selv og bruge sig selv som eksempel, når man bidrager med kommentarer i diverse debatforaer. God etik i den forbindelse er transpare

Er du så ikke sød ar stoppe din latterlige tæppebombning af Amino?  Hvad er det lige du bidrager med  ved at skrive i 4-6 år gamle indlæg om din service? Jeg er ret så sikker på at spøgeren ikke har brug for dit råd mere ;-).  Utroligt at du slet ikke har fornemmet at du og dit firma kommer til at fremstå som TOTAL USERIØSE med den opførsel du lægger for dagen!  Men det er åbenbart ikke kun mig der synes du virker noget desperat in din ageren her på Amino.

Med hensyn til min person, må jeg desværre skuffe dig, jeg er ikke og har ikke været i transportbranchen, hvilket jeg i øvrigt har gjort opmærksom på i andre indlæg. Jeg køber dog transportydelser fra en del forskellige speditører.

 

Tilmeldt 25. Jun 17
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 14:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Nikolaj.

Da det er en dropshipping side jeg driver og skal ha transporteret cykler til kunderne fra slovakiet når de bestiller dem, kan jeg ikke sige hvor ofte det skal være. Men det er jo højest sandsynligt en ad gangen. Det kan dog ikke betale sig for mig, hvis I skal have 2.000 kr for det, så er den billigste løsning på jeres hjemmeside. Har I andre muligheder som kunne være interessant for mig?

Mvh
Mikkel

Tilmeldt 22. Mar 17
Indlæg ialt: 42
Fra  www.pakke.dk Skrevet kl. 13:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mikkel

Nu er jeg ikke sikker på hvor meget størrelserne svinger, men den størrelse vi ofte sender, i papkasse hvor pedalerne er skruet af og styret drejet, så kan jeg umiddelbart lave en pris på 800,- fra Slovakiet til DK, dør-til-dør service og fuld tracking. Hvordan lyder det? Hvis du har flere mål, kan du evt. smide dem herinde, så kan andre også følge med, og blive klogere på hvad markedet tilbyder til denne type iværksætterbehov. 

Mvh

Pakke.dk

PS: Undskyld det sene svar, men jeg er ikke regelmæssigt på Amino, og har desværre skulle bruge en del ressourcer på andre ting herinde, da jeg ikke blindt adlyder andre brugere, blot fordi de taler grimt til/om mig og Pakke.dk. 

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)